Gå til innhold

Nyversjoner av de tre første Mass Effect-spillene er trolig på vei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint og flott det, men håper virkelig de kommer med et helt nytt Mass Effect spill snart. Andromeda ga meg ikke helt det jeg var ute etter, men selve universet er fullt av bra lore så det er mye å ta av.

Håper også de satser på et spill som utspiller seg i melkeveien med alle rasene og planetene vi er kjent med fra tidligere spill. Selv hadde jeg digget det om de la spillet til flere tusen år før menneskene oppdaget element zero. 

Personlig klør jeg etter å oppleve "The Morning War" som var den avgjørende konflikten mellom the Quarians og the Geth hvor førstnevnte tapte slaget og mistet hjemplaneten sin. 

Aaah, en kan drømme.

Om ikke annet håper jeg de legger lydsporet på et evt. nytt spill nærmere Mass Effect 1 sitt enn 2 og 3. Lydsporet til Mass Effect 1 er helt fantastisk! 

Endret av Radford
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Riboflavin' skrev (2 timer siden):

Har bare spilt det første, og 2'ern har av en eller annen grunn ligget på vent i årevis. Nå som det kommer oppussede versjoner, burde jeg sikkert bare vente. Men det kommer også an på hvor mye de skal koste..

"Sørkoranske", "unerbygger".. Gått litt fort her? :)

Takktakk! Det gjorde det. Vi har fikset feilene nå. :) 

Lenke til kommentar
1 minute ago, Gunfreak said:

De kommer sikkert til å ødlegge første spillet,   ved å gjøre det om til generisk cover shooter, som de gjorde med 2 og 3.

Jeg rå digget første spillet,  men 2eren var en enorm skuffelse  gameplay messig, bare nok en cover shooter, som alle andre spill fra 2005 til 2014. 

That's EA for ya.

Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (6 timer siden):

De kommer sikkert til å ødlegge første spillet,   ved å gjøre det om til generisk cover shooter, som de gjorde med 2 og 3.

Jeg rå digget første spillet,  men 2eren var en enorm skuffelse  gameplay messig, bare nok en cover shooter, som alle andre spill fra 2005 til 2014. 

Jau. Eventuelt et av de beste spillene noensinne. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...