Gå til innhold

iPhone 12-tråden: Spesifikasjoner, tips og råd


Gjest Slettet-404071

iPhone 12  

147 stemmer

  1. 1. Hvilken iPhone 12 ville du ha kjøpt?

    • iPhone 12
      29
    • iPhone 12 Mini
      28
    • iPhone 12 Pro
      41
    • iPhone 12 Pro Max
      49


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
minim skrev (15 minutter siden):

Preorder dag da :) Klarer fortsatt ikke å bestemme meg for om det blir 13mini eller 13pro.. Hvordan liker dere som har hatt 12mini den etter et års bruk? Hvordan er det med batteritid? 

Blir 13 Pro ja 🙂.

Jøss... Så du tar turen fra Max til potensielt Mini? Du har kanskje flere større modeller liggende?

Lenke til kommentar
torbjornhb skrev (16 minutter siden):

Blir 13 Pro ja 🙂.

Jøss... Så du tar turen fra Max til potensielt Mini? Du har kanskje flere større modeller liggende?

Hver gang jeg er innom en av disse store så savner jeg enhånds bruken til iPhone 12pro og føler man får lite igjen for å velge de store. Eneste grunnen til at jeg gikk for stor på Note og s21u er at man må det for å få litt batteritid og top specs ellers. Med 13pro får en vel topp specs og bra batteritid så en max er ikke tema for min del når det kommer til iPhone. Minien er litt fristende å prøve selv om en gir avkall på mye batteritid og litt kamera snadder. Men om 120hz blir en flopp på iPhone også som på andre telefoner så er en tryggere ved å velge mini. Nå har vel historisk Apple holdt seg unna slikt så det er sikkert ikke nødvendig å bekymre seg for det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Smultring77 skrev (Akkurat nå):

Hvor ?

Apple.no. Jeg får lagt den i kasse og trykket "legg inn en bestilling", men den timer ut og gir meg ulike feilmeldinger etter det steget. Noen ganger får jeg beskjed om at kortet ikke lar seg verifisere og andre ganger er det bare at noe har feilet. Får ikke bekreftelse på epost så regner med bestillingen ikke har gått igjennom. 

Lenke til kommentar
minim skrev (2 minutter siden):

Apple.no. Jeg får lagt den i kasse og trykket "legg inn en bestilling", men den timer ut og gir meg ulike feilmeldinger etter det steget. Noen ganger får jeg beskjed om at kortet ikke lar seg verifisere og andre ganger er det bare at noe har feilet. Får ikke bekreftelse på epost så regner med bestillingen ikke har gått igjennom. 

Hvis du ikke får det til så send meg en melding.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...