Gå til innhold

iPhone 12-tråden: Spesifikasjoner, tips og råd


Gjest Slettet-404071

iPhone 12  

147 stemmer

  1. 1. Hvilken iPhone 12 ville du ha kjøpt?

    • iPhone 12
      29
    • iPhone 12 Mini
      28
    • iPhone 12 Pro
      41
    • iPhone 12 Pro Max
      49


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Simkin skrev (15 minutter siden):

Ser Airpods Pro ligger på ca 2400kr, pleier disse å være på noen gode tilbud? Fikk nettopp kjøpt meg et par Galaxy Buds+ til min Note10 til 999 på komplett, satt ned fra 1899, men regner med jeg ikke vil se noe slikt tilbud på et Apple produkt. 
 

Ser fra prishistorikken til AirPods Pro hos Prisguiden at de var satt ned til 2090 kroner hos Komplett den 20. november men ellers er det lite prisfall på dem. Galaxy Buds+ er bra ørepropper om aktiv støykansellering ikke er viktig, de har grei lyd og en veldig bra mikrofon. 🙂

Lenke til kommentar
Simkin skrev (18 minutter siden):

Ser Airpods Pro ligger på ca 2400kr, pleier disse å være på noen gode tilbud? Fikk nettopp kjøpt meg et par Galaxy Buds+ til min Note10 til 999 på komplett, satt ned fra 1899, men regner med jeg ikke vil se noe slikt tilbud på et Apple produkt. 
 

Sjeldent man finner gode tilbud . 
æ personlig va veldig heldig me mine AirPods pro, fikk de til 599 el va d 699kr fra telia på vårparten hvis man bindet seg 12mnd.  Fikk kjøpt via en som hadde Telia og hadde ik planer om å bytte med d første :)

Lenke til kommentar
Vertical^ skrev (18 minutter siden):

Og angående iPhone 12.. Venter fortsatt på min Pro Max. Makan til leveringstid/ventetid. Bestilte via jobb. Nesten to måneders ventetid så jeg ikke for meg.

Hvor er den bestilt?

Jeg satte meg på venteliste ganske sent hos Telenor (17.11) 256GB Graphite, og fikk bestilt min den 28. Satte meg også samtidig på venteliste på 128GB versjonen og det gikk litt lenger tid der (fikk bestillingslink den 11 desember), men da hadde jeg jo allerede bestilt og fått 256GB.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar
Simkin skrev (3 timer siden):

Ser Airpods Pro ligger på ca 2400kr, pleier disse å være på noen gode tilbud? Fikk nettopp kjøpt meg et par Galaxy Buds+ til min Note10 til 999 på komplett, satt ned fra 1899, men regner med jeg ikke vil se noe slikt tilbud på et Apple produkt. 
 

Faller ikke noe ned i pris før AirPods pro 2 dukker opp eller forventes til butikker.

Lenke til kommentar
Simkin skrev (12 timer siden):

Hvor er den bestilt?

Jeg satte meg på venteliste ganske sent hos Telenor (17.11) 256GB Graphite, og fikk bestilt min den 28. Satte meg også samtidig på venteliste på 128GB versjonen og det gikk litt lenger tid der (fikk bestillingslink den 11 desember), men da hadde jeg jo allerede bestilt og fått 256GB.

Jeg bestilte en blå iPhone 12 128GB gjennom jobb (Telenor, man bestiller og betaler selv i en egen portal), den 22.10. Ble levert 11.12 fra Telefast AS. Tok jo mildt sagt litt lenger tid enn forventet

Lenke til kommentar
flekken skrev (6 minutter siden):

Prøver å få lastet opp bilder til iPhone/Icloud fra min pc. Men finner ikke ut av det. Noen som har noen tips til hvordan man enkelt kan få det til ? 

På nettet er det mest tips om andre veien. fra icloud til pc. 

🤔🤔

Har du lagt  inn iCloud på pcen din og valgte bildemappen? Tror ikke det var mer hokus pokus enn det sist jeg prøvde. 

https://support.apple.com/no-no/HT201391

 

@Windoge Ingen skjermproblem på ihpone 12 pro her heller. Om det er mer enn 3stk i verden med et sånt problem så er det somregel ramaskrik og stor overskrift på ITavisen så tror ikke problemet kan være så stort 😛

Endret av minim
Lenke til kommentar
4 hours ago, minim said:

Har du lagt  inn iCloud på pcen din og valgte bildemappen? Tror ikke det var mer hokus pokus enn det sist jeg prøvde. 

https://support.apple.com/no-no/HT201391

 

@Windoge Ingen skjermproblem på ihpone 12 pro her heller. Om det er mer enn 3stk i verden med et sånt problem så er det somregel ramaskrik og stor overskrift på ITavisen så tror ikke problemet kan være så stort 😛

Tror faktisk jeg leste om problemet på dette forumet. ;)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Windoge skrev (14 timer siden):

Har iPhone 12 vært en problemfri opplevelse for dere? Gikk over til Android, men angrer. Mye skjermproblemer med Amoled-teknologien på min Oneplus. Gule og grønne farger ved lave kontraster. Leste at enkelte iPhone 12 hadde tilsvarende problemer. Noen som kan dele sine erfaringer? 

Aldri hverken lest eller hørt noe om kontrastproblemer, men jeg vet at 12 mini har hatt problemer med at skjermene ikke registrerer berøring ute i kantene når man har på enkelte typer deksler.

Lenke til kommentar
minim skrev (23 timer siden):

Har du lagt  inn iCloud på pcen din og valgte bildemappen? Tror ikke det var mer hokus pokus enn det sist jeg prøvde. 

https://support.apple.com/no-no/HT201391

 

@Windoge Ingen skjermproblem på ihpone 12 pro her heller. Om det er mer enn 3stk i verden med et sånt problem så er det somregel ramaskrik og stor overskrift på ITavisen så tror ikke problemet kan være så stort 😛

Ok. da prøver jeg det. bra tips. mange takk. 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...