Gå til innhold

iPhone 12-tråden: Spesifikasjoner, tips og råd


Gjest Slettet-404071

iPhone 12  

147 stemmer

  1. 1. Hvilken iPhone 12 ville du ha kjøpt?

    • iPhone 12
      29
    • iPhone 12 Mini
      28
    • iPhone 12 Pro
      41
    • iPhone 12 Pro Max
      49


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
torbjornhb skrev (25 minutter siden):

Apropos powerbank så har jeg veldig god erfaring med denne. Er så liten at jeg alltid har den liggende i en liten lomme. Bruker den sammen med en 5cm ledning.

 

https://www.24hshop.no/mobiltilbehor/iphone-tilbehor/deltaco-powerbank-2xusb-5000mah

Er ikke dette noe som nå kunne kommet som en magsafe sak som festes som lommeboken? Det hadde vært litt kult accessory, men ser nå at for min del holder batteriet dagen ut å vel så det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg fikk også min 12 Mini i dag, men har ett rart problem. På låsskjermen så reagerer bare touchfunksjonen noen ganger.

Skal jeg f.eks skru på lommelykten må jeg slite for å trykke så den registrer, inne ellers så fungere touch som bare det.

Trodde kanskje det kunne ha noe med PanzerGlass skjermbeskytteren, men da skulle touch problemene vært der hele tiden og ikke bare på lås skjermen.

Lenke til kommentar
MacBain skrev (17 minutter siden):

Jeg fikk også min 12 Mini i dag, men har ett rart problem. På låsskjermen så reagerer bare touchfunksjonen noen ganger.

Skal jeg f.eks skru på lommelykten må jeg slite for å trykke så den registrer, inne ellers så fungere touch som bare det.

Trodde kanskje det kunne ha noe med PanzerGlass skjermbeskytteren, men da skulle touch problemene vært der hele tiden og ikke bare på lås skjermen.

Samme problemet her faktisk. Men det fungerer hver gang jeg bruker pekefingeren virker det som 🤔

Lenke til kommentar
MacBain skrev (38 minutter siden):

Jeg fikk også min 12 Mini i dag, men har ett rart problem. På låsskjermen så reagerer bare touchfunksjonen noen ganger.

Skal jeg f.eks skru på lommelykten må jeg slite for å trykke så den registrer, inne ellers så fungere touch som bare det.

Trodde kanskje det kunne ha noe med PanzerGlass skjermbeskytteren, men da skulle touch problemene vært der hele tiden og ikke bare på lås skjermen.

Skal den ik være sånn, For å ik aktivere den i hytt å pine? Merker en haptic Feedback så kommer den på.. 

Lenke til kommentar
7 minutes ago, bbios said:

Skal den ik være sånn, For å ik aktivere den i hytt å pine? Merker en haptic Feedback så kommer den på.. 

Nei, med case på så er det nesten umulig å bruke lock screen funksjonene, særlig kamera og lampen.
Uten case funker det som bare det.

Trodde først det var all håndvasken i disse Corona tider som hadde fjernet alt ledende fett, men heldigvis var det ikke det 😄.

Endret av MacBain
Lenke til kommentar
MacBain skrev (11 minutter siden):

Nei, med case på så er det nesten umulig å bruke lock screen funksjonene, særlig kamera og lampen.
Uten case funker det som bare det.

Trodde først det var all håndvasken i disse Corona tider som hadde fjernet alt ledende fett, men heldigvis var det ikke det 😄.

Ah ok, ser du grunnen , er det med plass å gjøre? 

Lenke til kommentar
10 minutes ago, bbios said:

Ah ok, ser du grunnen , er det med plass å gjøre? 

Nei, har lagt den i større etuier, er ikke det som er saken. Tenkte det kunne ha noe med at etuiet dempet touch'en, men virker heller ikke skikkelig når den ligger på ett bord. Eneste som funker er å holde den i hånda. Som sagt er kun på låsskjermen så regner med dette kan løses via patch. Ser det er mange andre som sliter med det samme.

Endret av MacBain
Lenke til kommentar
brukernavn331 skrev (8 timer siden):

Merker jeg savner de runde kantene fra iPhone 11 når jeg ligger i senga med telefonen i en hånd. Noen som har tips til deksler som har litt mer avrundende kanter? Spigen sitt er helt forferdelig.

Jeg har brukt deksler fra Olixar en del år. Liker veldig godt disse. Det første gir best friksjon og ligger godt i hånden. Nummer to er litt glatt, så det har jeg ikke brukt enda. Liten vits i å returnere 🙂

https://www.mobilefun.co.uk/olixar-novashield-iphone-12-pro-bumper-case-black-81448

https://no.mobilefun.com/olixar-exoshield-carbon-iphone-12-pro-bumper-case-black-82684

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var å hentet original magsafe silikon deksel i dag og det var veldig behagelig. Skikkelig premium følelse av et deksel. Kantene blir noe avrundet, men det blir ikke samme som iPhone 11 uansett. Jeg synst 12pro sitter mye bedre i hånden enn 11 pro så for min del var det nye designet kjærkomment. 
 

fikk kjent litt på 12 mini på butikken i dag og det blir nok den neste år for min del også om batteriet er greit. Hvordan holder det for dere som har fått den? 

Lenke til kommentar
20 minutes ago, minim said:

Var å hentet original magsafe silikon deksel i dag og det var veldig behagelig. Skikkelig premium følelse av et deksel. Kantene blir noe avrundet, men det blir ikke samme som iPhone 11 uansett. Jeg synst 12pro sitter mye bedre i hånden enn 11 pro så for min del var det nye designet kjærkomment. 
 

fikk kjent litt på 12 mini på butikken i dag og det blir nok den neste år for min del også om batteriet er greit. Hvordan holder det for dere som har fått den? 

Så langt så ELSKER jeg den, bortsett fra lock screen touch bugg'en 🙂. Nå skal det sies at jeg ikke er en tung mobilbruker som sitter å tekster mye, da hadde kanskje tastaturet vært litt lite. Uansett så er dette den perfekte størrelse. Har også bestilt ett skin, vil slanke den ned så mye som mulig 😀.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
MacBain skrev (1 minutt siden):

Så langt så ELSKER jeg den, bortsett fra lock screen touch bugg'en 🙂. Nå skal det sies at jeg ikke er en tung mobilbruker som sitter å tekster mye, da hadde kanskje tastaturet vært litt lite. Uansett så er dette den perfekte størrelse. Har også bestilt ett skin, vil slanke den ned så mye som mulig 😀.

Kult. Størrelsen var utrolig fin ja og når alt annet nærmest er likt så er det en veldig potent liten telefon. 
 

Den blir sikkert rettet på i neste patch. Jeg klarte ikke å fremprovosere den på 12 pro, men er det flere som rapporterer om dette så er de nok på saken. 

Lenke til kommentar
torbjornhb skrev (1 minutt siden):

Noen andre som opplever problemer med varsler fra både facebook og Instagram?

Sikkert ikke siden ingen svarte forrige innlegg. Har aldri opplevd det på en iPhone før jeg heller. Du har prøvd å slette appen helt (via innstillinger) sånn at cache og innstillinger også slettes for så å installere på nytt? Du har ikke deaktivert noe varsling i appen heller eller har de åpne på en annen enhet sånn at varslene ikke går ut av den grunn?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...