Gå til innhold

Tynnere, større, dyrere og med 5G. Her er nye Iphone 12


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan kan forfatteren mene at vi "har nok av" ladere? Med mindre man har hatt Iphone 11 pro, så har man ikke USB-C. Disse laderene ser jeg apple tar seg svært godt betalt for.

Det som kommer til å skje er at enten

1) Man kjøper en lader fra Apple i tillegg

2) Man kjøper en alibaba-lader som er farlig.

3) Man kjøper CE merket 3-parts lader fra en trygg plass. Dette er såklart også mye mer kostbart enn alternativ 2, men billigere enn alternativ 1.

At Apple legger til rette for brannfarlige ladere er smått skandaløst og burde vært stoppet. Å droppe å sende med lader på det som for mange er den første telefonen med USB-C har ingenting med miljø å gjøre. Her er det profitt som gjelder.

Lenke til kommentar

Laptop-laderen på jobben er USB-C

Både jeg og madammen er på vår andre telefon som bruker USB-C. Alle disse er dog kablet mot USB-A i medfølgende adaptere, og disse har vi rundt 10 stykker av, hvor de eldre typene ikke støtter hurtiglading, mens de nyere gjør. De fleste maskiner støtter også lading av duppeditter mens maskinen er avslått.

Jeg sjekket også av interesse samtlige adaptere av diverse slag, også de som ikke er telefon-ladere, med min Cat S61 med FLIR-kamera. Det er fascinerende å se hvilke produkter som leverer adaptere/ladere med høyest varmegang..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...