Jump to content
Sign in to follow this  
Gamer.no turneringsrobot

fortitudo mot ENAN - Gamer.no

Recommended Posts

Hei,

Vi kan ikke spille idag, men vi kan spille når som helst i morgen! Prøvde å sende dere forslag, dere bare avslo uten å komme med nytt tidspunkt. Hva kan passe for dere?

Vi foreslår tid i morgen, litt senere idag og dere bare fortsetter å avslå. Dette er jo bare dårlig gjort, ikke svarer dere oss og ikke kommer dere med et forslag. Har dere virkelig ingen annen mulighet?

Hei. 

Vi kan spille i dag, ingen andre dager. Nesten hele laget vårt er småbarnsforeldre og det krever nøye planlegging. Dere er 9 stk i laget og har vært klar over spilldatoen siden sesongstart, ser ingen grunn til at dere ikke kan stille. 20:00 i dag er det som passer. 

Nå svarer dere.., jo da kan jeg fortelle dere at generelt så har vi ikke hatt vanskelig med å stille, men jeg har et styremøte jeg ikke får flyttet på og vi har 3 spillere som fikk oppsatt en trening 19:30, pga. kampdag. Er det virkelig så vanskelig å flytte den 1 times tid for å vise litt sportslig ånd?

Jeg har etterspurt svar fra dere i 2 timer, hvor dere har hatt fint med tid til å kun avslå forespørsler om ny tid. Barna blir vel sikkert fornøyd med å kunne få være med pappa en ekstra time før de skal legge seg? :)

3 minutes ago, leninur said:

Nå svarer dere.., jo da kan jeg fortelle dere at generelt så har vi ikke hatt vanskelig med å stille, men jeg har et styremøte jeg ikke får flyttet på og vi har 3 spillere som fikk oppsatt en trening 19:30, pga. kampdag. Er det virkelig så vanskelig å flytte den 1 times tid for å vise litt sportslig ånd?

Jeg har etterspurt svar fra dere i 2 timer, hvor dere har hatt fint med tid til å kun avslå forespørsler om ny tid. Barna blir vel sikkert fornøyd med å kunne få være med pappa en ekstra time før de skal legge seg? :)

Det er beklagelig at det ikke passer, vi har gledet oss i 3 uker til å tape i cs:go. Vi er bare 5 tilgjengelige spillere og samtlige er innstilt på kampstart 20:00. Få dere spedbarn så skjønner dere at man ikke kan spille dataspill til 2300+ i ukedagene!