Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Min manns fetisj


Mia38

Anbefalte innlegg

Hei siden sommer har min mann kommet frem med at han liker å kle seg i dame kler .. at han likte kler sier han .. på cirka en måned hadde han skaffet mye nye kler og sko .. og fake pupper og parykk .. og no vil han prøve å suge en mann og ha anal sex .. han sier  han er ikke inntrisert i menn på den måten ..at han liker ikke menn sånn .. dette er nytt for meg og eg .. vet ikke hva eg skal tenke ..  eg elsker han .. og han sier han elsker meg .. har andre menn samme fantasi uten at det betyr noe ? Bare fetisj 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Betyr det noe hva andre tenker og synes? Det er hva du mener om dette som er viktig, altså, dersom du ikke synes dette er greit og det er en dealbreaker så må du si det til han... hvis han allikevel ikke kan stoppe, så må du vurdere om det er riktig mann for deg. 

Det positive her, er jo at han velger å si det til deg, så det er bare å sette igang og kommunisere om dette, og se hva dere blir enige om og hvor grensene bør gå. Hvorvidt dette er vanlig eller ei, vet jeg ikke, men tviler? 

Endret av Baranladion
Lenke til kommentar
Gjest a7afd...0ca

Søk på ‘sissy’ og ‘CD’ ( = CrossDresser), er mange (alt er relativt) menn som liker å føle seg feminine, kle seg i kvinneklær, sminke seg, bli tatt analt etc. uten at de anser seg som homo- eller biseksuelle av den grunn.

Som @Baranladion skriver; drit i hva omverdenen måtte mene, det viktige er hva du mener og føler om det. Er det OK for deg at din mann (i det hele tatt) har slike fetisjer og å (på sikt) skulle dele ham med andre (menn)?

Hvis du ikke vil dele ham med andre men er villig til å møte ham litt på halvveien, kan du eks. si at du er villig til å bruke en dildo/gummipikk på ham/dere kan kjøpe en ‘Strapon’ og at du da tar ham analt (søk på ‘pegging’). Du kan eventuelt prøve ut rollen som den dominerende, den som ‘tar’ partner og bestemmer sexen.

En fetisj kan selvfølgelig forbli en fantasi men siden din mann har fortalt om det og begynt å kle seg i kvinneklær++ så er han forbi det stadiet at det forblir en fantasi. Jeg tenker at dette er noe som er en del av hans personlighet og neppe noe han vil greie å legge lokk på (igjen). At fetisjen(e) vil kunne utvikle seg over tid må du nok regne med. 

Du skriver at du elsker ham og kjærlighet kan få oss til å gjøre mye for den/de vi elsker. Men, hvis det innebærer at man innerst inne går på akkord med egne verdier, følelser og overbevisning, ender det sjelden godt. Anbefaler at du er åpen, både med hva du tenker og føler men prøv også (om du kan) å møte ham i hans fetisjer. Men igjen: ikke gå på akkord med deg selv! 
 

Lykke til, ingen enkel utfordring 🤗

Anonymous poster hash: a7afd...0ca

Lenke til kommentar

Dette er mer vanlig enn mange tror og kommer i veldig mange varianter og "grader". Er man f.eks på Fetlife som er en sosial side for folk med diverse fetisjer, kink og BDSM så finner man mange grupper for slik og veldig mange menn også. Mange menn "skammer" sge også for ett slikt eller deler av slikt tennningsmønster og kvier seg for å fortelle noen, de lever ofte i det skjulte og kun tar det frem når de er helt alene eller kun surfer på nett når de er alene om det. Andre lever det mer ut i hverdagen.

Det ble nevnt Esben Esther Pirelli Benestad over, jeg har faktisk møtt hin/hen ett par ganger for veldig mange år siden, veldig hyggelig personlighet, åpen og vennlig. Og ikke minst en fremgangsperson for å fremme alle former for trans og seksualitet! https://no.wikipedia.org/wiki/Esben_Esther_Pirelli_Benestad

Men ang topic, det er flere hovedkategorier her veldig kort oppsumert:
- Crossdressing = en person som liker/tenner på å kle i seg det andre kjønns klær.
- Transvestitt = en som ikke bare kler seg i det andre kjønn, men også bruker f.eks falske pupper, paryikk, sminke og inntar en rolle som det andre kjønn.
- Sissy = Ofte en person som ikler det andre kjønns klær og samtidig inntar en rolle som veldig svak/liten og ofte liker å bli "ertet og ydmyket" for å være i den rollen.

Quote

Søk på ‘sissy’ og ‘CD’ ( = CrossDresser), er mange (alt er relativt) menn som liker å føle seg feminine, kle seg i kvinneklær, sminke seg, bli tatt analt etc. uten at de anser seg som homo- eller biseksuelle av den grunn.

Ble nevnt over og ja, veldig viktig å forstå at selv om fantasiene og fetisjen noen har gjør de ikke til homo eller biseksuelle. Ofte er det det "tabu belagte" som gir det ekstra kicket i en setting. Og i en gitt CD/TS/Sissy etc setting så vil personen ofte være inntatt en rolle som det andre kjønn. Så får trådstarters mann så vil han nok være inntatt en kvinnerolle når han klær seg i kvinneklær, parykk, falske pupper og derfor har fantasi og dragning mot å gi blowjob og bli tatt analt.

Quote

Hvis du ikke vil dele ham med andre men er villig til å møte ham litt på halvveien, kan du eks. si at du er villig til å bruke en dildo/gummipikk på ham/dere kan kjøpe en ‘Strapon’ og at du da tar ham analt (søk på ‘pegging’). Du kan eventuelt prøve ut rollen som den dominerende, den som ‘tar’ partner og bestemmer sexen.

Dette er også en god mulig som "erstatning for the real thing", det finnes ekstremt mange typer strapon harness og dildoer som kan brukes. Jeg vil anbefale å gå for ett harness som har en god ring i fronten og knapper slik at man kan bytte ut ringen til større/mindre. Da har man mulighet til å bytte ut dildoen til større/mindre, natrtro, glatt, knudrete etc etter ønske, så lenge dildo har en "base" som er større en ringen. Det finnes også harness fri strapon som føres inn i vagina og kvinnen bruker musklene sine til å holde den på plass, dette vil også gi henne nytelse under aktiviteten. 

Men viktigste rådet mitt er prat med han, vær imøtekommende og forståelsesfull, men dere må sammen komme fram til hvordan han/du kan få det videre bra sammen. Kommunikasjon er alfa og omega. :)

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Eg elsker han måte bare ha noen å snakke med ... vi er gift og har et barn på 4 og et på vei .. dette er nytt for meg . Er glad han sa det til meg .. han sier han liker damer og tenner ikke på menn .. kun penis. Derfor har han lyst å prøve det .. han vil ikke si dette til noen derfor eg ikke kunne bare snakke med familie om det .. vi har greid å funnet ut at det er crossdresser og ikke transitt utifra det vi har forstått .. leiter etter en side som han kan snakke med andre  ... for hans selvtillit .. var ikke lett å finne .. sidene dette skjedde veldig fort for meg han har jo tenkt på det lenge .. ble eg engstelig at han var intrisert i menn og ikke damer lengre ... men han sier at det vil aldri skje .. så eg stoler på han .. og eg vil ikke nekte han utføre fetisjen .. så lenge eg vet det og er klar over hva som skjer ... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

www.fetlife.com har mange grupper i alle mulig preferanser og mange brukere, der finner dere masse nyttig info +  kan spørre i gruppene man joiner også. Der finner dere nok mange brukere som kan dele med sin erfaring og kompetanse.

Det finnes garantert mange nettsider direkte til CD/TS/Sissy varianter også, men hvor aktive de er og hvem som er best vet jeg dessverre ikke på stående fot.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest a5071...313

Vær veldig glad for at din mann kom til deg med dette, og ikke lever ting ut i skjul. Det betyr at han stoler på deg, og finner trygghet hos deg. Så det er veldig viktig at du ikke skyver han fra på dette. Men du må heller ikke bryte noen av dine egne grenser.

Kjøp en strapon, og en god lub, og test ut der. La han suge deg med den på også, så får han testet ut litt hvordan det er. Og hvis det er ok for deg at han tester på en mann også. Hvis du syntes det går over en grense, så må du snakke med han om det. Det kan ta deg lengre tid å akseptere det, enn at du selv bruker strapon på han.

Selv om han er åpen med deg om dette, så må også han akseptere at du kanskje har noen grenser på hva du finner akseptabelt. At man har en fetish, betyr ikke at man må leve den fult ut heller.

Så må dere snakke om hvor åpent dere ønsker å være med hans kvinnekledning. Er det kun når dere er hjemme, eller like greit å gjøre det foran barna. Barna vil tilpasse seg og finne det helt normalt så lenge dere uttrykker at det er normalt for han. Men vet barne om det, så vet alle i nærheten om det etter hvert også. Det bør ikke være noe problem å være åpent om slikt i dagens samfunn, selv om noen nok vil reagere.

 

Anonymous poster hash: a5071...313

Lenke til kommentar

Ja enig .. klerene plager meg ikke .. er engstilg hva andre tenker .. når det gjelder kler så er det mer normalt å se en dame kjøpe alt hun måte ville ha ingen som reagerer heller .. og eg kan forstå min mann der han synes kler for damer er mye flottere  .. eg tenner på at han ser ut som en mann .. så mitt håp er at det ikke blir hele tiden .. det å forsøke anal sex og suge en mann .. går bra så lenge eg vet det helst at eg er der eg og .. at det ikke skjer vekke og eg ikke vet det ..

Lenke til kommentar
Gjest 2d6b3...f7a

Det at han tør si det til deg og at det virker som om han spør deg om hva du synes om dette viser jo veldig åpenbart at han stoler på deg og at det er deg han vil ha. Det er jo ikke noe som er spesielt lett å snakke om og han vil åpenbart at du skal være ok med dette før han gjør noe. 

Nøkkelen er vel god kommunikasjon. Det kan jo også hende at fantasien er bedre enn realiteten når han får prøvd.

 

Anonymous poster hash: 2d6b3...f7a

Lenke til kommentar

Ja .. vi har vert gift i 1 år men har snart 9 år bak oss .. eg stoler på han og han stoler på meg .. snakke sammen er viktig i et forhold .. vi har snakket mye sammen om dette ..eg bare trengte å lufte det et sted .. som ikke var familie ... siden han selv vil holde det hemmelig no  .. 

Lenke til kommentar
Mia38 skrev (På 11.10.2020 den 21.44):

Hei siden sommer har min mann kommet frem med at han liker å kle seg i dame kler .. at han likte kler sier han .. på cirka en måned hadde han skaffet mye nye kler og sko .. og fake pupper og parykk .. og no vil han prøve å suge en mann og ha anal sex .. han sier  han er ikke inntrisert i menn på den måten ..at han liker ikke menn sånn .. dette er nytt for meg og eg .. vet ikke hva eg skal tenke ..  eg elsker han .. og han sier han elsker meg .. har andre menn samme fantasi uten at det betyr noe ? Bare fetisj 

Livet er stort og folk kan få mange slags tiltrekninger til mange slags områder. Dette kan skje uavhengig av om man er aleine eller i et forhold med noen. Det du må bestemme deg for er om du skal holde ut med dette eller ikke. Du kan sette ultimatum om at hvis han innbefatter seg med andre, så avslutter du forholdet. Eller om du skal la han fortsette å spille ut fantasien, men holde seg unna intimitet med andre menn. Du må finne ut hvor grensene dine går, og stå fast ved dem.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...