Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

God venninne som «koserinne»


Gjest 9eb85...3eb

Anbefalte innlegg

Gjest 9eb85...3eb

Dette har jeg tenkt på lenge. 
Er godt gift med kjæresten min i over 30 år nå. Vi har voksne barn.

Konen min trenger ikke så mye fysisk hverdagskos, noe jeg alltid har savnet. Men likevel så har vi faktisk alltid stort sett hatt det bra. Hun er perfekt på alle andre måter. Søt, snill, det beste hjertet.

Men dette med mangel av fysisk kos har alltid vært det ene som gjør at jeg til tider har tenkt på å dra fra forholdet. Dette har aldri handlet om sex. Det gjør det heller ikke nå. Og det kommer det heller aldri til å gjøre.

Konen min har dårlig samvittighet for at hun ikke kan gi meg det jeg har behov for. Så dette er noe vi opp gjennom årene har snakket om. Selv om jeg prøver å unngå det, det kan fort bli dårlig stemning. For noen år siden kjøpte hun en slik liten maskin med tråder som kan plasserest på ryggen for å ‘kose’ med ryggen min. Jeg ble kun skuffet, har satt den bort og kommer aldri til å bruke den. Dette hørest jo ut som et trist forhold, men saken er at på alle andre måter har vi det perfekt, det er jo en grunn til at vi har holdt sammen så lenge. Hun kjøpte jo denne dingsen i beste mening.

Jeg har en annen god venninne som alltid har vært svært fysisk av seg. Hun har klemt meg mye mer enn det konen har gjort. I det siste har jeg vurdert å høre med venninnen min om hun kunne tenke seg å bli «koserinnen» min. Om hun kan gi meg fysisk kos, men selvsagt uten sex. Kan dette være greit?  Er det utroskap med kun fysisk kos uten sex? Med fysisk kos mener jeg stryking/massasje av hodebunnen, stryking av armer og rygg. Ikke kyssing. Ikke kos som nærmer seg vitale kropsdeler. Noe som aldri skal bli til noe annet enn enkel fysisk kos uten sex. Jeg har ikke det store behovet for sex faktisk, selv om det hørest litt pussig ut i forhold til behovet jeg har for det fysiske. Men det er absolutt ikke sex dette handler om.

Tanker rundt dette?

Anonymous poster hash: 9eb85...3eb

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vanskelig å svare hva som er rett, men tenker det kan lett utvikle seg til kyssing og sex hvis venninna di er åpen for nærhet. Hvis jeg var deg ville jeg tatt opp din frustrasjon med din kone, det blir litt synd at du må gå bak ryggen (ikke utro) for å få nærhet hos ei venninne.

Ellers syns jeg det personlig høres spesielt ut at din kone ikke gir noen form for nærhet? Du snakker om basis behov som å bli strykt på håret, sitter dere aldri sammen på sofaen på kveldstid og har hyggestund? Hørtes veldig kaldt ut om hun absolutt ikke gir noen form for kos?

Lenke til kommentar

Utroskap handler vel i større grad om at det er noe du gjør bak ryggen til den du har lovet å være åpen med, fremfor en eller annen akt av nærhet.
Du må snakke med konen din, finne ut av om dette er en løsning som kan funke for dere begge.
Alle forhold er forskjellige, det er dere to som definerer det dere lager sammen, det er dere to som må snakke sammen.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...