Gå til innhold

Mer trøbbel for Polestar: Splitter ny bil tok fyr under lading


Anbefalte innlegg

Dr. Bombay skrev (1 time siden):

Det er helt klart at media til tider har noen i overkant sensasjonelle overskrifter for å generere klikk. Men det var ingen agenda mot Polestar fra TU her, slik det ble antydet. De fortalte bare hva politiet sa (som i etterkant har vist seg å være feil, ref Aftenpostens notis fra politiet). Den første jeg stoler på i enhver situasjon er en norsk politimann. Så får det heller bli en oppfølgingssak dersom politiet tok feil eller ble sitert feil (som det ble i denne saken).

 

En pressemelding fra en bilprodusent stoler jeg ingen ting på hvis den motsier politiet, uavhengig av om de som lager bilen spiser flaggermus, kjøttboller, baguetter eller bratwurst.

TU som alle andre har vidrerapportert hva en kilde : NTB hviket til en politimann som er operasjonsleder ved Operasjonssentralen tidlig i hendelsen uttalte seg til en gang.  NTB har plukket opp meldingen på OPS@twitter og raskt søkt etter en bekreftelse uten at hverken de eller operasjonslederen var på stedet.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dovreekspressen skrev (På 11.10.2020 den 20.55):

Bare å prøve en tur. Den pleier å få fram smilet hos folk. Jeg vurderer, eller kanskje jeg heller burde si vurderte, å bytte i3-en mot en Polestar. Men jeg blir mer skeptisk for hver dag som går. Det er synd, for jeg liker bilen på så mange måter. Og vi har enda ikke sett den under vinterkjøring 🤔

Vurderte det samme faktisk, men melder nok pass her også. Blir nok å vente på en elektrisk stasjonsvogn, og det ser faktisk ut som Porsche blir først ut med det.

 

Dovreekspressen skrev (På 11.10.2020 den 21.04):

Spørs nå hva du ellers er vant til å kjøre da. Jeg vil tro folk flest opplever vanlig i3 som superkvikk, også langt over 60 km/t. I hvert fall syns jeg den har kraftoverskudd i massevis. F.eks. mye enklere å kjøre forbi med, enn alle andre biler jeg har hatt. i3s har jeg ikke prøvd, men jeg hører den er vesentlig sprekere i høy hastighet. Men jeg mener du er ganske kravstor om i3 oppleves som slapp.

Kan godt være det, men prisforskjellen er så liten at det er verdt det for de fleste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...