Gå til innhold

Dette er PlayStation 4-spillene som ikke fungerer på PlayStation 5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

-----

- Har ikke "PlayStation", men hadde jeg hatt det så hadde det eneste spillet av interesse på den listen der vært "TT Isle of Man - Ride on the Edge 2".

Har ikke testet det ut, men har både spillt bestefar-spillet "Manx TT Superbike" på Arcade og PC back in the day.

Men når "Moto-Racer" kom så ble det nesten glemt.

Dog må innrømme det at om valget står mellom å spille "Manx TT Superbike" eller en av sequel-spillene i "Moto-Racer"-serien så velger jeg førstnevnte pretty much hver gang.

-----

Lenke til kommentar
mullethemekk skrev (På 10.10.2020 den 15.00):

Denna lista trur eg ikkje akkurat mange feller tårer over. Er meir spent på kva desse "manglende funksjoner" vil bety i praksis. Det reknar eg ikkje med me får eit tydeleg svar på før i november.

Jeg "feller tårer" for flere av disse faktisk. Robinson, Shadwen og Shadow Complex i alle fall.

Når det gjelder "manglende funksjoner", så antar jeg det handler om light bar-funksjoner, siden Dual Sense ikke har den, eller andre spesielle funksjoner som kamera-funksjon og slikt, som ikke ofte dukker opp i spill.

ReaveЯ skrev (2 timer siden):

Om jeg f.eks spiller Ghost of Tsushima (PS4) på PS5 så må jeg bruke PS4 kontrollen? Eneste "ulempen"?

Ghost of Tsushima får vel en egen utgivelse på PS5 som oppdateres gratis for de som har spillet fra før, om jeg ikke har forstått feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...