Gå til innhold

TEST: Disse tar ti minutter å sette opp og gir deg super wifi-dekning hjemme


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Martin Braathen Røise skrev (14 timer siden):

TEST: Disse tar ti minutter å sette opp og gir deg super wifi-dekning hjemme

«Orbi 6 leveres med trippelbånd wifi i versjon seks, noe som skal gi teoretiske hastigheter opp mot 4,2 gigabyte per sekund.»

- 4.2 gigabyte hørtes mye ut, du mente ikke gigaBit?

Netgear angir også at Works with Amazon Alexa and the Google Assistant so you can use voice commands to control your home WiFi network. - Kunne vært interessant om det også hadde blitt omtalt og testet, siden det er funksjonalitet ut over det vanlige i slikt utstyr.

Endret av NoBo
Linket til feil versjon av Orbi 6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sitat

Oppsummert mener jeg Orbi 6 er enkel å sette opp, gir god opplevd ytelse og har formidabel dekning selv i et utfordrende miljø med tjukke teglsteinsvegger som ellers er svært effektive på å blokkere wifi-signaler.

8.230x210.png

Allikevel kunne jeg ønske at appen hadde flere konfigurasjonsmuligheter, at enhetene gjøres mindre og at prisen settes ned noen hakk.

Netgear Orbi 6 er et godt kjøpt for all del, men jeg vet ikke om jeg selv ville betalt 5 500 kroner for å erstatte kabelen mellom stue og kjøkken for å spille et utdatert spill fra 1999. 

Muligens et bruksområdet som kan brukes til? deling av internetlinjen for leie? Slik at man slipper å legge fiberen til naboen for å få nett, er bare spørsmålet om hvor godt den er egnet til det med tanke på vinteren og den gir god ytelse på avstand AX har ofte dårligere rekkevidde en AC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...