Gå til innhold

Lover Android 11 og 12 også til billig­mobiler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
yhagger skrev (1 time siden):

Mobiltelefoner har 5 års reklamasjonsrett. Det burde da være en selvfølge at de får sikkerhetsoppdateringer i disse 5 årene. I en del tilfeller betyr det faktisk oppdatering av android pga fundamentale endringer i strukturen i android. 

Tror du bør se langt etter support på kina mobiler. iwill og ligdene dyrt overpriset telefoner.

Nå har reklamasjonsrett ingenting med service å gjøre, det tar kun fysiske feil. Men burde være opplyst bedre syns jeg.

Sitat

Forhåpentligvis vil enda flere leverandører komme med tydelig informasjon til potensielle kunder om hvor lenge de kan forvente at enhetene vil bli oppdatert, både med sikkerhetsoppdateringer og helt nye Android-versjoner. 

Det tror jeg vil være mangelfull i lang fremtid er jo litt heldig med xiomi mi mix har jo fått oppdatert til android 9 med alle sikkerhetoppdateringer. Problemet selv om produsenten lover android 11-12 må mobilen har nok lagringsplass mange mobiler har kun 64 gb eller 128 gb særlig i billig segmentet, hjelper lite med android 12 hvis det ikke er plass til apper og spill.

Det burde vel vært prioritert informasjon hva slags 4g\5g mobilene støttes og om det er ulempe\fordel med en eller annen mobil. for er ikke sikkert mobil til 15 000 kr er bedre invistering en xiomi mi mix 5g på gaming eller annet, finner ingen mobiler om har like lang batterilevetid som ulefone power 5 eller Energizer Power Max P18K Pop.

Så nei tror ikke dette vil løse tråden: Derfor bør du beholde mobilen lenger: – Har enorme konsekvenser

Så eneste jeg ser er mere informasjon og mobilpant som løsning.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

->Denne uken mottok Nokia 3.1 og 5.1 Android 10. Dermed er den komplette utrullingen av denne versjonen av operativsystemet fullført.

Nokia 8 har ikke fått Android 10, den er fortsatt på Android 9. Jeg er usikker på hva artikkelforfatteren mener med at fra HMD Global er "den komplette utrullingen av denne versjonen av operativsystemet fullført" ?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...