Gå til innhold

Kan PostNord kreve dette?


Agaen

Anbefalte innlegg

Hei!

Satt å scrolla ned Facebook når eg kom over eit innlegg frå PostNord der dei forklarer at for å kunne hente ut pakker for andre må ein først legge inn ein elektronisk fullmakt eller møte opp med ID-kort til eigaren av pakken. Mulig eg er litt miljøskadet av jobben som ordensvakt eller når eg jobba i butikk, men om nokon presenterer ein annen person sitt ID-kort til meg skal eg ta vare på dette og levere det til politiet.

Godt mulig dette er ein heilt vanlig praksis, men det er ikkje noko eg har hørt om før og ikkje noko eg hadde vore komfortabel med. Uavhengig av personen det er snakk om syns ikkje eg det å gje frå meg ID-kortet mitt er ok.

 

Er dette ein OK praksis av PostNord?

Burde dei ikkje forholde seg til kun å ha elektronisk fullmakt?

(Og ja, eg veit at når eg som dørvakt og ansatte som leverer ut Post har to ganskje forskjellige kundebaser å forholde oss til, men eg syns uansett at det er eit urimelig krav)

PostNord.png

PostNord2.png

Endret av Agaen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forskjellen er vel at når du får presentert ID kort som dørvakt så er det nesten alltid i forsøk på å utgi seg for å være ein annan. 

Medan hos postnord så er hensikta å bevise at den andre har gitt deg fullmakt ved å la deg låne ID-kortet som kan leggast fram saman med ditt eige kort. 

Posten har eit liknande system, men då må du ha skriftleg fullmakt med signatur, og du må ta med ID-kort frå fullmsktsgivaren slik at ein kan få bekrefte at signaturen er lik. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
The Avatar skrev (10 minutter siden):

Forskjellen er vel at når du får presentert ID kort som dørvakt så er det nesten alltid i forsøk på å utgi seg for å være ein annan. 

Medan hos postnord så er hensikta å bevise at den andre har gitt deg fullmakt ved å la deg låne ID-kortet som kan leggast fram saman med ditt eige kort. 

Posten har eit liknande system, men då må du ha skriftleg fullmakt med signatur, og du må ta med ID-kort frå fullmsktsgivaren slik at ein kan få bekrefte at signaturen er lik. 

Ja eg såg nok for meg at grunnen til at eg reagerte sånn er nettopp fordi eg har eit sånt syn på folk som bærer andre sitt ID-kort :)

Lenke til kommentar
aklla skrev (10 minutter siden):

Hvordan ville du reagert om noe sa "dette er førerkortet til en kompis" og ga deg det?

Som dørvakt du tenker nå? Eg ville beholdt kortet og informert personen om at innehaveren av kortet kan hente det hos politiet på mandag.

Lenke til kommentar
freddy85 skrev (12 minutter siden):

Kan ikke se problemet, hent selv hvis du ikke vil dele id med andre. Standard praksis for å hindre at pakken blir utlevert til svindlere.

Yes, eg henter sjølv eg. Eg bare lurte på om dette var akseptert praksis :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...