Gå til innhold

Bruktmarked


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 hour ago, Gjest Baardsen said:

Hvorfor er det ikke et kjøp/salg forum her ?

De la det ned fordi de synes det var for mye jobb. Jeg savner det veldig, fordi jeg har solgt sikkert 80% av hardwaren min opp igjennom til andre forummedlemmer. 
Jeg nekter å selge på finn.no, så nå går det meste av hardwaren til familie og kjente her jeg bor. Ja det er veldig synn å ikkje ha et bruktmarked her. Veldig mange hyggelige folk her.

For å si det slik: Vi spurt VELDIG mange ganger, men får bare svar at de vurderer det i fremtiden eller.no
 

Vi får vel fortsette med litt salg igjennom PM :p

Endret av Nizzen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Samme her, ikke lenge siden en bekjent ble svindlet kraftig på finn.no og fikk det surt med idioter som oppsøkte for å lage kvalm på privat adresse (skremte barna hans) når det ble anmeldt til politiet.

Bruker ikke finn til annet enn ting jeg skal gi bort. 

Bruktmarkedet her inne fungerte -veldig- bra.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
1 minute ago, Theo343 said:

Samme her, ikke lenge siden en bekjent ble svindlet kraftig på finn.no og fikk det surt med idioter som oppsøkte for å lage kvalm på privat adresse når det ble anmeldt til politiet.

Bruker ikke finn til annet enn ting jeg skal gi bort.

Alt for mange halvnarkomane "ungdommer" som er ute etter raske penger der. Det er jo tilnærmed 0 risko for dem. De vet jo at det blir henlagt uansett.

Lenke til kommentar
4 minutes ago, Nizzen said:

Alt for mange halvnarkomane "ungdommer" som er ute etter raske penger der. Det er jo tilnærmed 0 risko for dem. De vet jo at det blir henlagt uansett.

Jepp, de bryr seg null og det blir bare mer trøbbel for de med "normale" tilstander i livet. De ripet opp bilen hans og truet med å tenne på rekkehuset om han ikke la den ballen død. Så han kommer aldri til å bruke finn igjen. Dette var kamerater av den personen han hadde solgt til.

Selvfølgelig blir man også fristet til å ta loven i egne hender for politiet gjorde ingenting. Men da starter man noe man aldri vet når tar slutt og han hadde små barn i huset.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Theo343 skrev (14 minutter siden):

Samme her, ikke lenge siden en bekjent ble svindlet kraftig på finn.no og fikk det surt med idioter som oppsøkte for å lage kvalm på privat adresse (skremte barna hans) når det ble anmeldt til politiet.

Bruker ikke finn til annet enn ting jeg skal gi bort. 

Bruktmarkedet her inne fungerte -veldig- bra.

Likte også bruktmarkedet. Det er litt tryggere for både kjøpere og selgere når man selger/kjøper hos noen som har lang fartstid her på forumet.

Visst jeg skal kjøpe noe på Finn så er det ting som jeg kan hente selv og teste ut før kjøp. Har brent meg en gang tidligere med laptop kjøp hvor det var feil med skjermen. Kjøper mente det var jeg som hadde ødelagt skjermen, og uten bevis så var det ikke så mye jeg kunne gjøre.

Lenke til kommentar

Overrasket over at her dukker opp kritikk mot Finn som fortsetter å være et fantastiskt bruktmarked. Dette må dreie seg om lokale variasjoner og enkeltepisoder som ikke er representabelt. Har solgt på Finn en del år nå og naturligvis også kjøpt en god del, men ikke akkurat datautstyr. Ble forsøkt svindlet av en unggutt fra østlandet en gang men dette ordnet Finn oppi egentlig uten videre og slettet kontoen hans. Uærlige mennesker finner man overalt, ikke bare på Finn. Aldri hørt om Bruktmarked.no og stusser fortsatt på hvorfor ikke det skal gå an å selge her på forumet. Kan ikke fordra FB så der gidder jeg ikke å annonsere. Er man en seriøs selger, ser jeg ingen grunn til ikke å benytte seg av Finn. Det er jo gratis for pokker ! 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...