Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Anbefalte innlegg

Vi har fått utført følgende elektrikerjobb:

Montering av 2 stk spotskinner (byttet ut gamle, så strøm, kabel og dimmer var klart). På den ene ble kabel byttet pga estetikk (ca 3 m).

Montering av lysskinne og tilkobling på speilskap bad (strøm ok kabel lå klart) samt montering av et stikk i sammenheng med dette.

Montering av utelampe med tilhørende bryter innendørs (her lå strøm klart på utsiden av huset i boks).

Montering av ny kurs for utekontakt med relativt lang føringsvei rundt 1/2 huset. Kabel lagt på utsiden av huset. 
 

Hadde en ung elektriker som brukte veldig lang tid på å montere lampene (en hel arbeidsdag), så han måtte komme tilbake for jobben med ny kurs. Fikk en estimert fastpris på jobben som ble sluttprisen, men er det noen som kan gi et anslag på pris på denne jobben? Synes det var ganske dyrt. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke gi deg et estimat, men vil si at det er mye cowboy bedrifter i byggebransjen. Til og med de etablerte prøver seg. Er selv med fagbrev og et av de store etablerte bedriftene her jeg bor prøvde seg med et grovt overslag på min mor. 

Her bør man kjenne noen som kan kontrollere for deg evnt du må kunne noe selv og vite hva det går i. Desverre. 

Ikke alle bedrifter er slik, selvsagt.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...