Gå til innhold

PlayStation 5 - Komplett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De sier på chat at den ikke sendes før på torsdag altså? På eposten de sendte ut med at nå kan du endelig reservere Playstation 5 så skriver de jo følgende: "Ønsker du å sikre deg PlayStation 5 på lanseringsdagen, bør du forhåndsbestille allerede nå!".

Så om de ikke sender før landseringsdagen så bryter de jo med egne lovnader... Ikke at jeg stresser selv om den er grønn og har fått bekreftelse at jeg er blandt de første som får da jeg nok får liten tid til å spille førstkommende uke likevel, men synes nå prinsippielt det er litt utidig om de venter med å sende til lanseringsdagen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Svaret jeg fikk av komplett: 

Jeg vet dessverre ikke om vi har fått utsendelses embargo på disse eller ikke. Det vil si om vi har fått tillatelse fra Sony til å sende de før lansering eller ikke. Om det er innført, så sendes den på torsdag. Om det ikke er det, så får du sendingsbekreftelse på onsdag.
 
 
  • Liker 2
Lenke til kommentar
35 minutes ago, cave-man said:

Svaret jeg fikk av komplett: 

Jeg vet dessverre ikke om vi har fått utsendelses embargo på disse eller ikke. Det vil si om vi har fått tillatelse fra Sony til å sende de før lansering eller ikke. Om det er innført, så sendes den på torsdag. Om det ikke er det, så får du sendingsbekreftelse på onsdag.
 
 

Ill Be Back Jim Carrey GIF

  • Liker 1
Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 skrev (1 minutt siden):

Elkjøp har lager i Sverige, så om de sender tidligere så er jo det bare logisk.

Noen heldige får nok sine pakket kvelden før lansering og på bil over natten slik som med SeriesX. Da bryter dem ikke embargo som Sony har satt. Men det spørs hvor mange dem får sendt på en gang....dem klarte ikke å sende alle SeriesX pakkene da det var for mye. Kan jo håpe dem har ekstra resurser klart denne gangen. 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...