Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva gjør man når man når det er en "mannsalder" siden sist?


Anbefalte innlegg

 

Jeg er i den situasjonen at jeg har levd lengre siden forrige gang jeg kysset (og da sier  det seg selv at det ikke har vært noe annet heller) , enn jeg hadde levd da jeg hadde det. Det har bare blitt sånn, og er jo egentlig greit, på en måte, siden alt annet i livet er på topp og har vært det siden den gang, og alt er på plass..... men det begynner å snike seg inn en følelse av at det er noe som mangler. 

Hvordan skal man gå fram, når man er totalt blottet for innsikt, forståelse og kunnskap om det å treffe noen, når man er i en alder hvor det ikke hadde vært unatrlig å hatt barn som var konfirmert. 

Har prøvd litt nettdating av ulike slag. Får masse likes på bilder, (og er selv veldig fornøyd med utsende)... men kommer ingen vei når jeg er ærlig, og sier ting som det er. 

 

Endret av #BalleClorin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gavekort skrev (14 minutter siden):

Nettdating er en fin start. Det krever ikke spesielt med ferdighet. Du må bare være deg selv, gjerne en bedre utgave av deg selv.

Det finnes nok av kvinner som er i samme situasjon som deg.

Mulig det finnes, men de slutter å taste når jeg sier at jeg ikke har truffet noen på hundre år. Og ser jo ikke noe poeng å være en annen jeg er for treffe noen. For om ikke noen vil treffe meg som den jeg er, så er det jo ikke noe vits. 

Endret av #BalleClorin
Lenke til kommentar
#BalleClorin skrev (2 minutter siden):

Mulig det finnes, men de slutter å taste når jeg sier at jeg ikke har truffet noen på hundre år. 

Det høres ut som et dårlig førsteinntrykk, så ville gjerne ventet litt med den. Det er ingenting galt i å være sen på damefronten, men det kan nok virke avskrekkende at de skal bli den første.

Uten at jeg skal fortelle deg oppskriften på damer her nå, så er det et generelt tips å holde ting lett og muntert i starten. :)

Lenke til kommentar
:utakt skrev (2 minutter siden):

Hvorfor må du fortelle det?

Fordi om jeg ikke gjør det, så blir eg avslørt med en gang vi eventuelt møtes, siden jeg ikke vet hvordan man gjør dette. 

Blir jo som å chatte med noen om å ta en skitur, hvor fint og bra det er... men når man skal møtes å faktisk gå ski, så er det jo veldig lett å se at jeg ikke aner hvordan hcordan man gjør det (kom ikke noen bedre sammenligning) 

Lenke til kommentar
#BalleClorin skrev (1 minutt siden):

Fordi om jeg ikke gjør det, så blir eg avslørt med en gang vi eventuelt møtes, siden jeg ikke vet hvordan man gjør dette. 

Du har ett mål med chattingen - å møte mennesket bak skjermen på andre siden. Når du først sitter der ansikt til ansikt så er det lettere å komme unna med diverse "skavanker". :) 

På nett er folk mye mer kyniske og stenger kommunikasjonen raskt. Som du har merket. 

Og, "hvordan man gjør dette", du vet hvordan du snakker med andre? Det er jeg sikker på at du gjør. Senk skuldrene, når du en gang kommer på en date med noen så prøv å ikke tenke at du "må" få til det her og at dette er eneste sjanse osv osv ... for det er ikke det. Det er masse muligheter der ute. Ta det som en hyggelig prat, dere skal bli kjent med hverandre, så ser du hvordan det går. Du merker fort om kjemien er der eller ikke. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
#BalleClorin skrev (2 timer siden):

Fordi om jeg ikke gjør det, så blir eg avslørt med en gang vi eventuelt møtes, siden jeg ikke vet hvordan man gjør dette. 

Det går helt fint. Det er ingen som kommer til å avsløre deg fordi du ikke er så smidig med damene. Du må ha litt selvtillit og vise frem hvem du er.

Lenke til kommentar

Hvis du har prøvd 10 ganger, er det kanskje ikke nok. Kanskje du må prøve 1000 ganger. Kanskje 10 000 ganger. Når oddsen er lav, så må man bare prøve flere ganger. Livets odds. Det gjelder alt mulig. Men det spørs litt på andre ting kanskje. Prøv å ha noen interesser som man kan dele og gjøre sammen, så blir det litt mer grunnlag for å skape kjemi.

Lenke til kommentar
#BalleClorin skrev (16 timer siden):

Fordi om jeg ikke gjør det, så blir eg avslørt med en gang vi eventuelt møtes, siden jeg ikke vet hvordan man gjør dette. 

Har du bodd i en hule de siste 20 årene? For hvis ikke, så vet du utmerket godt hvordan du prater med og blir kjent med et annet menneske. For det er jo det "dette" handler om. Det er ikke noe hokus pokus i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Gjest 4f500...8d7
#BalleClorin skrev (På 5.10.2020 den 20.30):

Mulig det finnes, men de slutter å taste når jeg sier at jeg ikke har truffet noen på hundre år. Og ser jo ikke noe poeng å være en annen jeg er for treffe noen. For om ikke noen vil treffe meg som den jeg er, så er det jo ikke noe vits. 

Det er kanskje ikke så rart, man framstår som desperat, kun ute etter sex og rar hvis man sier man ikke har truffet noen på hundre år. Og at den som man chatter med føler seg som det første og beste, noe ingen kvinnfolk vil være mtp at det er mange menn som har dårlige intensjoner om å bruke en random dame til han finner drømmedama.

Anonymous poster hash: 4f500...8d7

Lenke til kommentar
Gjest 4f500...8d7 skrev (På 11.10.2020 den 1.24):

Det er kanskje ikke så rart, man framstår som desperat, kun ute etter sex og rar hvis man sier man ikke har truffet noen på hundre år. Og at den som man chatter med føler seg som det første og beste, noe ingen kvinnfolk vil være mtp at det er mange menn som har dårlige intensjoner om å bruke en random dame til han finner drømmedama.

Anonymous poster hash: 4f500...8d7

Sex er det siste jeg er ute etter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...