Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Er så lei Telenor og de prøver å svindle meg!


Gjest e665a...ea3

Anbefalte innlegg

Gjest e665a...ea3

Det er ikke noe nytt at Telenor lurer kundene sine på alle mulige måter, og det går heller ikke an å avslutte noe hos de heller da de mest sannsynlig kommer til å fakturere deg for mange tusenlapper.

Jeg byttet til next fra yng for noen dager siden og det står at det ikke skal komme noen extra gebyrer i bytte av abonnent så lenge det er lik pris eller dyrere. Og det står heller ikke noe om hvor mye dette gebyret ligger på. Fikk sjokkregning på 3000 som er voldsomt mye og de mener det ikke er feil... hvem har egentlig penger til å betale en telefonregning på 3000?? Og det er ikke første gangen jeg får uforutsette regninger fra Telenor! Er fly forbanna og kjeftet på de, men ble bare ledd av. Har vært kunde hos de i mange år og får dritt behandling. De hsr gjort en feil, men nekter å rette opp!! De er dårlige på å informere kundene om åssen ting fungerer på sidene sine og har sagt flere ganger at de skal rette på det, men gjør det aldri. 
 

Skal ringe forbrukerrådet i morgen. 

Anonymous poster hash: e665a...ea3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva står det på regninga at de 3000 kr er for?

Jeg anbefaler også at du prøver å holde all kontakt med dem skriftlig, altså per e-post.

Forbrukerrådet er greit nok å ta kontakt med, men de har ikke makt til å gjøre annet enn å mekle. Så da er, så langt jeg har skjønt, forbruker-tilsynet- noen som har mer makt.

Endret av Taurean
Lenke til kommentar

Har hatt Telenor i 20 år, og aldri hatt problemer med de, og selv om de koster litt mer så kommer jeg nok aldri til å bytte

Har prøvd Onecall, bare problemer, problemer jeg ikke hadde hos Telenor
Bestilte internett fra NextGenTel når jeg flyttet inn, de klarte ikke levere og det gikk over en måned før jeg kansellerte og da skulle de ha gebyr, for noe de ikke hadde levert, Telenor leverte på en uke og fikk attpåtil en gratis måned, og som sagt, kunde hos de i 20 år nå

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Fint om TS kan forklare nærmere hva som må betales?

Normalt kan man fint oppgradere abonnement med binding om man fortsetter binding. Det er også litt unormalt å måtte betale flere måneder i forskudd.

Lenke til kommentar

Er noe muffens her.

Enten har du kjøpt mobil i tillegg til mobilabonnementet ditt, og dette er en faktura for 2-3 måneder eller så er det som du sier, bare ett mobilabonnement, men det er for en lengre periode på mobilabonnementet i tillegg til at det er innholdstjenester du har kjøpt (spill, parkering, billetter. m.m). 

Post ett bilde av faktura så kan vi se på den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...