Gå til innhold

Siste frist for å avbestille med SAS?


Anbefalte innlegg

Hei!


Jeg lurer på om noen vet hva som er siste frist for å avbestille en flyreise med SAS til Roma? SAS ville ikke gi et tydelig svar.

Har lest flere steder at man bør vente til så nærme avreisetidspunkt som mulig, for å se om reisen blir kansellert og man da kan kreve full refusjon.

Men flyselskapet må vel ha noen retningslinjer for hvor nærme selve avreisetidspunktet det er lov å avbestille?

Finner lite info om dette ved Googling, og setter dermed stor pris på input på dette - gjerne med kilder :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer an på billettvilkårene for den konkrete billetten du har kjøpt. Du skal slippe å poste hele billetten din, men hvis du forteller meg om du reiser på SAS Go Light, SAS Go Smart, SAS Plus Smart eller SAS Plus Pro (eller noe helt annet), så skal jeg se hva jeg klarer å finne ut.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Runar skrev (På 3.10.2020 den 13.45):

Det kommer an på billettvilkårene for den konkrete billetten du har kjøpt. Du skal slippe å poste hele billetten din, men hvis du forteller meg om du reiser på SAS Go Light, SAS Go Smart, SAS Plus Smart eller SAS Plus Pro (eller noe helt annet), så skal jeg se hva jeg klarer å finne ut.

Hei

Takk for hjelp, og beklager sen tilbakemelding. Endte opp med å ringe SAS, og de sa at det ikke var noen tidsfrist for å avbestille billetten, når det var snakk om å kun få igjen skatter og avgifter. Det var det eneste jeg hadde krav på med min SAS Go-billett :) Endte med å avbestille et par timer før avreise. 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...