Gå til innhold

Europa League-tråden 20/21


Jakobk

Anbefalte innlegg

Er vel litt drøyt å si at han skal gå, tross alt vært en ålreit sesong.

Men byttene (eller mangelen på de) skjønte jeg svært lite av. Kampen svitsjet fullstendig karakter når Moreno og back-kameraten kom inn, da burde han hatt et motgrep.

Man kan si at Emery gambler litt med å brenne alle byttene før ekstraomganger, men betalte seg her ihvertfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Liquidkey skrev (12 minutter siden):

2. plass i ligaen og sikret CL neste år. Hvorfor gir EL grunn for #oleout?

1. Clickbait fordi United genererer mer trafikk enn noen annen klubb
2. Journalister som bastant skal forsvare at de sa Ole ikke var god nok for to år siden
3. De har ropt Ole out hver uke hele sesongen, hvorfor stoppe nå?
4. Alle folka Mourinho ødela, som har vært sure fordi han fikk sparken

Riktignok er det flere journalister som den siste tiden har skrevet «jeg tok feil om Ole»-kronikker 😅

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lurer forresten på om dommerne i dag er de dårligste jeg kan huske i en finale? Dessverre gikk det mest utover oss på frisparkene, men det gikk begge veier. Helt merkelig hva som ikke ble frispark, og hva Villarreal fikk frispark på til tider. Og alle feilene på cornere og innkast!? Shaw fikk aldri innkast mot seg hver gang han var sist på ball. Linjedommeren virka helt borte. Skjønner heller ikke hvorfor det angrepet på McTominay ikke fikk noen konsekvens?

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (43 minutter siden):

1. Clickbait fordi United genererer mer trafikk enn noen annen klubb
2. Journalister som bastant skal forsvare at de sa Ole ikke var god nok for to år siden
3. De har ropt Ole out hver uke hele sesongen, hvorfor stoppe nå?
4. Alle folka Mourinho ødela, som har vært sure fordi han fikk sparken

Riktignok er det flere journalister som den siste tiden har skrevet «jeg tok feil om Ole»-kronikker 😅

image.thumb.png.d20e1cfb5dd5ed5fb460040606f86f64.png

Trodde vi måtte til Britisk presse. Men trengte ikke gå lenger enn til NRK. Over 1000 ord lang den artikkelen, så garantert skrevet før finalen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Mannen1 skrev (1 time siden):

Nei slik har det ikke vært hele sesongen. 

Startet de med finalen? 

Og jo, Arsenal hadde vært like elendige med eller uten linjene. 5G er heller ikke skadelig og har ingenting med pandemien å gjøre. Det er greit å ta av seg tinnfoliehatten innimellom, blir fort heteslag av sånt på sommeren. Det er ingenting i vannet fra springen heller så det kan du trygt drikke dersom du føler deg litt varm.

 

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...