Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

Mr.M skrev (På 16.10.2020 den 20.44):

likelydene spurte du om på side 2 og frøbanken-avsløringen også.

la meg si det slik, vi har folk som følger med der ute! *hint* *hint*

iY4yAf7.png

:rofl:

Forresten, sjekket du ut tråden med "alle kjente mennesker er kjøpnnnsskifteopererte"? Artig tråd eller; hva synes du?

Og kan denne teorien om "kjønnsskiftet elite" passe sammen med konspirasjonsteorier om covid?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på om den sterke økningen av smittede, i Norge og ute i verden skyldes at flere og flere faktisk tror på konspirasjonsteorier og mylderet av desinformasjon om covid 19, som også backes opp av den farlige gruppen av sjarlataner som kaller seg Worlds Doctors Alliance. I pandemiens første fase var det stor "dugnadsånd" og man tok smittefaren på alvor men færre og færre gjør det og ikommentarfelter, rundt folkeprat her og der spres de alternative teoriene om covid og snart blir det også demonstrasjon i Oslo også mot de meget forsiktige tiltakene vi har her til lands.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
2 hours ago, Morromann said:

Jeg lurer på om den sterke økningen av smittede, i Norge og ute i verden skyldes at flere og flere faktisk tror på konspirasjonsteorier og mylderet av desinformasjon om covid 19

....eller at stadig flere lar seg teste av en test (RT-PCR) som viser falske positiver = flere smittetilfeller. Jo flere sykluser av forsterkning de kjører PCR testen med, jo flere smittede man får. Standard er 30, mens mange kjører 45+. Altså ikke alle gjør det samme her, som også kan forklare forskjellen mellom Norge og Sverige tidligere i år som mange liker å dra frem.

2 hours ago, Morromann said:

snart blir det også demonstrasjon i Oslo også mot de meget forsiktige tiltakene vi har her til lands.

I London i September var det 2 massive demonstrasjoner der det dukket opp ~35000 mennesker på hver av dem. For deg Morromann, så er disse menneskene de som har latt seg lure av sjarlataner, mens for meg er det mennesker som har skjønt at COVID-19 er en scam.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar
1 hour ago, Evil-Duck said:

Vist PCR Testen gir så mange falske positiver hvorfor har vi da land som effektivt har utryddet all smitte som New Zealand? @Betroz 

For alt jeg vet kan dem ha senket antall sykluser i testen ned til 15...eller bytta til en helt annen test.

Jeg har ingen tro på at det er nedstengningen som har reddet dem, om det er der du vil.

Lenke til kommentar
Betroz skrev (4 minutter siden):

For alt jeg vet kan dem ha senket antall sykluser i testen ned til 15...eller bytta til en helt annen test.

Jeg har ingen tro på at det er nedstengningen som har reddet dem, om det er der du vil.

New Zealand kjører 45 sykluser på sine PCR tester

 

https://www.otago.ac.nz/biochemistry/research/otago736925.html

Sitat

The testing laboratories do 45 "cycles" of PCR on a Covid-19 test sample, which takes a little over half an hour. After this time, a single SARS-CoV-2 RNA molecule will have become 17 million million identical DNA molecules. These are so small that you STILL can't see them with your eyes. 

 

Edit: De har og nesten like mange tester per innbygger som norge som putter dem blant de som har testes flest, så hele dette falske positive narrativet med PCR testing faller jo da til sin egen urimelighet. 

Endret av Evil-Duck
  • Liker 6
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
13 minutes ago, Evil-Duck said:

De har og nesten like mange tester per innbygger som norge som putter dem blant de som har testes flest, så hele dette falske positive narrativet med PCR testing faller jo da til sin egen urimelighet. 

Blir jo samme greia som å si at ting går så mye bedre i Kina fordi dem gjorde ditt og datt. Alt det her fotutsetter at man kan stole på offisielle tall, noe du tydelig gjør.

Endret av Betroz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Betroz skrev (3 minutter siden):

Blir jo samme greia som å si at ting går så mye bedre i Kina fordi dem gjorde ditt og datt. Alt det her fotutsetter at man kan stole på offisielle tall, noe du tydelig gjør.

Så nå har vi gått fra "PCR testen fungerer ikke å gir mange falske positiver" til "myndighetene lyver om hvor mange tester som er positive og negative" når førstnevnte blir effektivt motbevist? Ok, vanskelig å argumentere mot noe slikt, men setter jo vertfall diskusjonen her litt i perspektiv for de som eventuelt leser den :)

  • Liker 6
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
12 minutes ago, Evil-Duck said:

Så nå har vi gått fra "PCR testen fungerer ikke å gir mange falske positiver" til "myndighetene lyver om hvor mange tester som er positive og negative" når førstnevnte blir effektivt motbevist? Ok, vanskelig å argumentere mot noe slikt, men setter jo vertfall diskusjonen her litt i perspektiv for de som eventuelt leser den :)

Jeg sa ikke at PCR testen var eneste motode de bruker for å villede verden med, gjorde jeg vel.

Lenke til kommentar
Betroz skrev (8 minutter siden):

Jeg sa ikke at PCR testen var eneste motode de bruker for å villede verden med, gjorde jeg vel.

Kanskje ikke, men du la fram PCR testen og antall sykluser denne blir kjørt på som grunnen til at vi nå ser en økning i smitten, grunnet falske positive. La meg sitere det du sa :

Betroz skrev (2 timer siden):

....eller at stadig flere lar seg teste av en test (RT-PCR) som viser falske positiver = flere smittetilfeller. Jo flere sykluser av forsterkning de kjører PCR testen med, jo flere smittede man får. Standard er 30, mens mange kjører 45+. Altså ikke alle gjør det samme her, som også kan forklare forskjellen mellom Norge og Sverige tidligere i år som mange liker å dra frem.

Nå har vi land som kjører PCR tester i like stor grad som resten av verden med like mange sykluser som nå nesten ikke har registrert smitte etter en suksessfull aggressiv lockdown. Og da er jo denne "teorien" slått fullstendig hull i.

Endret av Evil-Duck
  • Liker 5
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
17 minutes ago, Evil-Duck said:

Nå har vi land som kjører PCR tester i like stor grad som resten av verden med like mange sykluser som nå nesten ikke har registrert smitte etter en suksessfull aggressiv lockdown. Og da er jo denne "teorien" slått fullstendig hull i.

Jeg kommer aldri til å gi min støtte til tyranniske virkemidler. Selvfølgelig vil de som bruker det fortelle folket at "se dette virker". Vær veldig forsiktig med hva du ønsker, for tyranni kan for bli den nye normalen også her på berget - og da ikke bare for å bekjempe noe virus, men permanent.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar
Betroz skrev (2 minutter siden):

Jeg kommer aldri til å gi min støtte til tyranniske virkemidler. Selvfølgelig vil de som bruker det fortelle folket at "se dette virker". Vær veldig forsiktig med hva du ønsker, for tyranni kan for bli den nye normalen også her på berget - og da ikke bare for å bekjempe noe virus, men permanent.

I New Zealand går jo ting nesten som normalt nå, der kan befolkningen klappe seg selv på skuldra å gratulere seg selv med en god jobb utført. Det skulle jeg svært gjerne ønske var resultatet her i europa og :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
6 minutes ago, Evil-Duck said:

I New Zealand går jo ting nesten som normalt nå, der kan befolkningen klappe seg selv på skuldra å gratulere seg selv med en god jobb utført. Det skulle jeg svært gjerne ønske var resultatet her i europa og :) 

Nei, dette er ikke over. De vil ikke gi seg med dette før mesteparten av menneskeheten er vaksinert og et nytt digitalt økonomisk system er rullet ut verden over. "The Great Reset" som Klaus Schwab snakket om i sin tale til World Economic Forum i Juni i år. COVID-19 er et virkemiddel, akkurat som 911 var.

Lenke til kommentar

Pasienter satt varig tilbake av nedstenging av treningstilbud:

https://www.nrk.no/rogaland/korona-stengde-rehabiliteringa-_-opptreninga-gjekk-tilbake-1.15205855

Lett for meg å tenke at de kunne løftet noen bøker hjemme.. men er vel ulike årsaker til at de ikke får gjort øvelsene hjemme. 

Iallfall er det enda en gruppe pasienter/uføre som har mistet sitt tilbud pga nedstenging. Og det er sikkert enda flere som vi ikke har hørt om. 

Lenke til kommentar
Budeia skrev (17 timer siden):

Pasienter satt varig tilbake av nedstenging av treningstilbud:

https://www.nrk.no/rogaland/korona-stengde-rehabiliteringa-_-opptreninga-gjekk-tilbake-1.15205855

Lett for meg å tenke at de kunne løftet noen bøker hjemme.. men er vel ulike årsaker til at de ikke får gjort øvelsene hjemme. 

Iallfall er det enda en gruppe pasienter/uføre som har mistet sitt tilbud pga nedstenging. Og det er sikkert enda flere som vi ikke har hørt om. 

Men hva har dette med konspirasjonsteorier å gjøre? Feil forum?:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
7 minutes ago, Budeia said:

Ja, i februar-mars er det sikkert på an igjen med full lockdown. Som et tvilsomt jubileum hvert år, til vi alle har blitt arbeidsledige og trygdede. 

Ny lockdown hver vinter frem til 2025, eller frem til mesteparten av menneskeheten er vaksinert tenker jeg. Tenker folk våkner mer opp når matprisene har 4-doblet seg jeg (eller mer!)

Lenke til kommentar
Betroz skrev (14 minutter siden):

Ny lockdown hver vinter frem til 2025, eller frem til mesteparten av menneskeheten er vaksinert tenker jeg. Tenker folk våkner mer opp når matprisene har 4-doblet seg jeg (eller mer!)

Og du påstår vi krisemaksimerer? Forstår du ikke at det er for å unngå slikt av vi har nedstegninger og tiltak?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
38 minutes ago, Pc Lynet said:

Forstår du ikke at det er for å unngå slikt av vi har nedstegninger og tiltak?

Jeg forstår at det som utspiller seg foran øyene våres er en del av en 50+ år gammel plan, og ikke noe som skjedde som følge av et virus utbrudd i Kina. Så rull opp armene og gjøre dere klare for vaksinen. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...