Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+513
1 hour ago, Morromann said:

Kjenner nå en del som har fått vaksinen og selvfølgelig er det som regel snakk om eldre og fysisk svekkede mennesker. Og INGEN av dem, jeg gjentar, INGEN av dem har følt noen merkbare bivirkninger av vaksinen.

Men det har jeg sett før i nettdebatten hvordan noen som tror på konspirasjoner kjenner SÅÅÅ MANGE som har hørt det ene og det andre og folk i helsetjenesten som "vet" at coronaen er en bløff. Merkelig at det er ingen av oss andre som kjenner folk i helsevesenet som har hørt noen soi at det er en bløff.

Men yngre mennesker i helsevesenet tåler kanskje vaksinen dårligere enn 90-åringer og folk på institusjoner med dårlig nedsatt allmentilstand?

Tuller du? Vi vet jo at helsepersonell blir sykemeldt av den. Har du ikke fulgt med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hapi70 skrev (3 minutter siden):

Tuller du? Vi vet jo at helsepersonell blir sykemeldt av den. Har du ikke fulgt med?

Så hvordan forklarer du at INGEN av de jeg kjenner som har tatt vaksinen har blitt syke av den? Er 80% av Israels befolkning på dødens rand?

Endret av Morromann
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Her er noe mer morsomt, Galicia i Østerrike har innført bot for å ikke vaksinere seg. Men det er selvsagt fortsatt frivillig, man kan jo velge mellom bota, rettssak eller vaksinen. https://www.oe24.at/coronavirus/60-000-euro-strafe-erste-region-fuehrt-corona-impfpflicht-ein/466656033

Og dette visste vi at kom. Vi vet at det er planlagt at alle skal med, og vil de ikke, ja da blir livet vanskelig for dem. Men det er ingen konspirasjon, neida.

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (19 minutter siden):

Her er noe mer morsomt, Galicia i Østerrike har innført bot for å ikke vaksinere seg. Men det er selvsagt fortsatt frivillig, man kan jo velge mellom bota, rettssak eller vaksinen. https://www.oe24.at/coronavirus/60-000-euro-strafe-erste-region-fuehrt-corona-impfpflicht-ein/466656033

Og dette visste vi at kom. Vi vet at det er planlagt at alle skal med, og vil de ikke, ja da blir livet vanskelig for dem. Men det er ingen konspirasjon, neida.

Like morsomt er det at de sentrale myndighetene i Spania (hvor Galicia ligger til info) er sterkt uenige i at dette innføres. Så da lurer jeg på hvordan det passer inn i teorien din...

Det lukter for øvrig av noe som vil ende opp i rettssystemet.

Endret av Hugo_Hardnuts
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Morromann skrev (25 minutter siden):

Så hvordan forklarer du at INGEN av de jeg kjenner som har tatt vaksinen har blitt syke av den? Er 80% av Israels befolkning på dødens rand?

 

Hapi70 skrev (24 minutter siden):

Her er noe mer morsomt, Galicia i Østerrike har innført bot for å ikke vaksinere seg. Men det er selvsagt fortsatt frivillig, man kan jo velge mellom bota, rettssak eller vaksinen. https://www.oe24.at/coronavirus/60-000-euro-strafe-erste-region-fuehrt-corona-impfpflicht-ein/466656033

Og dette visste vi at kom. Vi vet at det er planlagt at alle skal med, og vil de ikke, ja da blir livet vanskelig for dem. Men det er ingen konspirasjon, neida.

Observerer bare at du ikke svarer Morromann i det hele tatt, bare forsøker å late som ingenting og prate om noe annet. Svar nå heller skikkelig for deg i stedet for å kjøre den tapende ignoransetaktikken.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts skrev (1 time siden):

Like morsomt er det at de sentrale myndighetene i Spania (hvor Galicia ligger til info) er sterkt uenige i at dette innføres. Så da lurer jeg på hvordan det passer inn i teorien din...

Det lukter for øvrig av noe som vil ende opp i rettssystemet.

Hehe; tenkte ikke akkurat over det med en gang men jeg vet jo at det stemmer. Kanskje han tenkte Østerrike ut i fra historisk interesse, i og med at Spania og Østerrike i århundrer var i en dynastisk allianse gjennom Habsburg-dynastiet? Du vet; de tysk-romerske keiserne?

Kanskje det er en konspirasjon av de gamle habsburgerne som står bak pandmemien, i samarbeide med Rockefellere og Rotschildere selvfølgelig?

If I ever had a cent, I be rich like Rockefeller....

 

 

Endret av Morromann
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
1 hour ago, Simen1 said:

Observerer bare at du ikke svarer Morromann i det hele tatt, bare forsøker å late som ingenting og prate om noe annet. Svar nå heller skikkelig for deg i stedet for å kjøre den tapende ignoransetaktikken.

Hehe, alle taktikker er tapende her, har du ikke lagt merke til det? Jeg kan legge ved ti linker til kuene kommer hjem men det hjelper ikke stort.

De måtte altså pause vaksinasjonen fordi de var redd for å miste bemanningen på sykehuset, så mange ble sykemeldt: https://www.svt.se/nyheter/inrikes/astra-zeneca-om-biverkningarna-inte-forvantat?fbclid=IwAR2qR67Gcj0uSJHSoJQPUGQtxpyIYpDnT6xdGKe5jiPU3c7L7AsZn6Ga_EU

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
1 hour ago, Hugo_Hardnuts said:

Like morsomt er det at de sentrale myndighetene i Spania (hvor Galicia ligger til info) er sterkt uenige i at dette innføres. Så da lurer jeg på hvordan det passer inn i teorien din...

Det lukter for øvrig av noe som vil ende opp i rettssystemet.

Spania gir mer mening, jeg leste bare overfladisk. Spania har jo vært helt hysteriske med massiv nedstengning og bøter fra begynnelsen, jeg kjenner til et par som rømte til Bali fordi de ikke orket det mer, de har rett og slett flyktet.

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (5 timer siden):

Hehe, alle taktikker er tapende her, har du ikke lagt merke til det? Jeg kan legge ved ti linker til kuene kommer hjem men det hjelper ikke stort.

De måtte altså pause vaksinasjonen fordi de var redd for å miste bemanningen på sykehuset, så mange ble sykemeldt: https://www.svt.se/nyheter/inrikes/astra-zeneca-om-biverkningarna-inte-forvantat?fbclid=IwAR2qR67Gcj0uSJHSoJQPUGQtxpyIYpDnT6xdGKe5jiPU3c7L7AsZn6Ga_EU

Nå er det ikke først og fremst mangelen på linker som er problemet med det du skriver, men at du ikke svarer på spørsmålene som stilles ift. det du skriver. Sånn det ser ut fra utsiden da, er at du ikke klarer å argumentere for ståstedet ditt. Så ja, da er taktikken din tapende, men altså ikke pga mangelen på linker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (16 timer siden):

Det er vel ikke noen ubegrunnet påstand at noe som sender en frisk person ut i sykemelding kan ta livet av et gammelt menneske?

Nei, men du har ikke engang forsøkt å komme med noen tall på hvor stor andel som blir sykmeldte, hvor syke de blir og hvor lenge de blir syke. Det virker som om du ikke bryr deg om det er en av en million eller en av to som blir syke etter vaksinen, alt du er ute etter en anekdote du kan slenge ut.

 

Hapi70 skrev (10 timer siden):

Tuller du? Vi vet jo at helsepersonell blir sykemeldt av den. Har du ikke fulgt med?

Nok en gang, hvor stor andel, og er det snakk om en dag, eller lang tid? Uten slike opplysninger er det jo meningsløse utsagn. Det er jo allmenn kunnskap at vanlige vaksiner setter i gang kroppens immun-apparat, som jo er akkurat det samme som skjer ved sykdom, og dermed en naturlig reaksjon på vaksine. Så hvorfor er det nå tegn på en konspirasjon?

 

Morromann skrev (10 timer siden):

Så hvordan forklarer du at INGEN av de jeg kjenner som har tatt vaksinen har blitt syke av den? Er 80% av Israels befolkning på dødens rand?

Som sagt Hapi70, svar gjerne på slike spørsmål i sammenheng med påstandene dine om at så mange blir syke og dør av vaksinen.

Endret av Capitan Fracassa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts skrev (2 timer siden):

Nå er det ikke først og fremst mangelen på linker som er problemet med det du skriver, men at du ikke svarer på spørsmålene som stilles ift. det du skriver. Sånn det ser ut fra utsiden da, er at du ikke klarer å argumentere for ståstedet ditt. Så ja, da er taktikken din tapende, men altså ikke pga mangelen på linker.

Det er gjennomgående trekk hos konspirasjonsteoretikere. De har sett lyset, vi andre er idioter og sauer. De mener at de i motsetning til oss er kritiske og vil finne ut av ting. Men det handler for dem om tro, og enkelthendelser og anekdoter blir den hellige grarl i jakten på "sannheten". Men hullene i forklaringen deres, de bryr de seg ikke om og vil ikke se. For en som er kildekritisk vil det være veldig vanskelig å forklare at vaksinen er livsfarlig og dødeleig for de fleste når millioner nå er vaksinerte verden over og veldig veldoig få har medlt om alvorlige bivirkninger. Når det er et faktum BØR man kunne svare på hvordan dette har seg istedenfor å bare pøse på en link og "jeg har hørt noen si et eller annet". I det minste hadde Budeia anstendighet til å komme med en slags "forklaring" på hvordan det kunne ha seg at mange yngre mennesker angivelig ble dødssyke av vaksinen mens eldgamle og skrøpelige mennesker ikke ble det skjønt det var en meget søkt og tynn forklaring. Men likevel prisverdig at man i det minste PRØVER å forklare istedenfor å svare på noe annet enn det man blir spurt om og isteden slenger på nok en intetsigende link som ikke beviser noen verdens ting og ikke en gang ville blitt godkjent som bevis i noen rettsal.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (9 timer siden):

Hehe, alle taktikker er tapende her, har du ikke lagt merke til det? Jeg kan legge ved ti linker til kuene kommer hjem men det hjelper ikke stort.

De måtte altså pause vaksinasjonen fordi de var redd for å miste bemanningen på sykehuset, så mange ble sykemeldt: https://www.svt.se/nyheter/inrikes/astra-zeneca-om-biverkningarna-inte-forvantat?fbclid=IwAR2qR67Gcj0uSJHSoJQPUGQtxpyIYpDnT6xdGKe5jiPU3c7L7AsZn6Ga_EU

Fikk du med deg DENNE delen av linken?

– Vi tar allt som har att göra med vaccinets säkerhet på största allvar. Men vårt vaccin har nu givits till många miljoner världen över och även i kliniska prövningar och där har vi inte sett några riktigt allvarliga biverkningar.

Sitat slutt. I rest my case.

Det er aldri så dumt å lese HELE artikkelen det linkes til. Ofte mange kjedelige nyanser når man beveger seg mot bunnen.

Endret av Morromann
Lenke til kommentar
Laffe skrev (8 timer siden):

Hvor er linken om at det skulle bli massedød etter vaksinasjonen? 

Den får vi nok ikke men vi kommer nok til å få linker om alt mulig annet; om bøter for ikke å vaksinere seg; om vaksinepass, om Great Reset men enkle svar på spørsmålene fulgt opp med link fra troverdig nyhetskilde; nei det får vi ikke.

Lenke til kommentar
57 minutes ago, Morromann said:

For en som er kildekritisk vil det være veldig vanskelig å forklare at vaksinen er livsfarlig og dødeleig for de fleste når millioner nå er vaksinerte verden over og veldig veldoig få har medlt om alvorlige bivirkninger.

For meg så er ikke noen måneder nok tid til å vurdere langtidseffektene av de første to dosene. For det andre, så snakker dem nå om at folk må ta vaksinen på årlig basis, og hva det vil gjøre med mennesker vet vi ikke enda.

Så var det heller ingen her inne som påstod at millioner av mennesker ville droppe døde med engang de fikk vaksinen var det vel...

Jeg har også sagt at eliten ønsker å manipulere våre gener for å gjøre kroppen vår mer syntetisk, og gjøre oss mer kompatible med A.I. Dette er ikke noe som skjer over natta heller...

Så er det saken med at mennesker kan bli sterile av vaksinen, igjen det er for tidlig å si enda. Kanskje vi vet mer om 2-3 år.

1 hour ago, Morromann said:

Det er gjennomgående trekk hos konspirasjonsteoretikere. De har sett lyset, vi andre er idioter og sauer.

Min intensjon har hele tiden vært å spre informasjon slik at folk kan gjøre opp sin egen mening. Jeg mener verdenen blir bedratt med Covid, og ved å legge ut informasjon hadde jeg et lite håp om å snu trenden. Jeg har ikke lagt frem konkrete beviser for at det finnes en global konspirasjon, det har dere helt rett i, men jeg har lagt ut småbiter, som sammen viser en rød tråd i det hele - at NOE kriminelt skjer rundt Covid.

Hvorfor gidder jeg...

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (8 minutter siden):

Hvordan mener du at det skal fungere?

Hva skulle hensikten være?

Hvem er eliten?

Jeg tror de mener hensikten er å gjøre hele menneskeheten til slaver i et nytt føydalsystem. Eliten er visst noen ukjente styrtrike som er langt rikere enn både Gates og Bezos men som lever ekstremt isolert og ikke er å finne i noen skattelister og heller ikke er oppført på Forbes sin liste over de rikeste. Kanskje de bor på private øyer i Stillehavet som ikke er merket av på noe kart, ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...