Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

Budeia skrev (20 minutter siden):

Ja, men det kommer an på hva som er agendaen til media og sykehus. Typisk nok har det vært agendaen å si at sykehusene er fulle, og at de uvaksinerte havner der. Under svineinfluensaopplegget var media sterkt delaktige i at mange vaksinerte seg. 

Vil nok si at kriseskuespillere har med media å gjøre, selv om naturligvis alle kan lyve og si de har en tilstand. Alle kan skrive et skilt om at de har det vanskelig, og sette seg ned på gata og samle inn noen kroner til seg selv. 

Mange vaksinerte virker energiske, men jeg opplever at de puster ut en slags giftig substans (spikeproteiner eller på norsk, piggproteiner). Som deretter setter seg fast i lungene. Basert på dette kan man anta at de vil utvikle alvorlige tilstander i løpet av få år, hvis deres organer er fulle av spikeproteiner. Men jeg tror det ikke før jeg ser det, så energiske som de virker. Det er vanskelig å tro. 

Er det noe som helst i dette innlegget som ikke er fri fantasi? Jeg kan ikke se en eneste ting basert på fakta her…

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Budeia skrev (16 minutter siden):

Mener du at budet om svineinfluensavaksinen ble spredt med røyksignaler?

Ok, jeg skal gi deg rett i at akkurat det ene punktet om at media var delaktig i at folk vaksinerte seg mot svineinfluensaen er basert på den virkelige verden.
 

Men resten av innlegget ditt var fri fantasi uten særlig spor av den virkelige verden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
On 9/24/2021 at 3:15 PM, graavik said:

Hva skal enkelte her i tråden finne på nå som livsløgnen har blitt tatt fra dem? :D

Kanskje du skal ta deg en tur i den norske fb-gruppen "Erfaringer med Covid 19 vaksinering - Norge", så kan du se hvordan industrien systematisk gjør folk syke. Eller kanskje du er immun mot folks smerte og bare avfeier det som "innbilning"?

Sannheten er at dette er så tydelig nå, agendaen er så oppe i dagen, at om man ikke ser det nå, så går det ikke an å forklare det. Det er simpelthen ikke mulig å nå inn.

Lenke til kommentar
Laffe skrev (2 timer siden):

Jøss.. de "ikke-vaksinerte" og vaksinerte diskuterer fortsatt nå som landet har åpnet.

Flaut å se, såkalte "ikke vaksinerte(som har fått vaksine mot ett eller annet) prøver å skjule foreldrenes dumskap. Ikke akkurat at noe bombe at det har påvirket dem, på lik linje som vaksinerte.

Hvor mange ganger skal du skrive det samme?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
4 hours ago, Hapi70 said:

Kanskje du skal ta deg en tur i den norske fb-gruppen "Erfaringer med Covid 19 vaksinering - Norge", så kan du se hvordan industrien systematisk gjør folk syke. Eller kanskje du er immun mot folks smerte og bare avfeier det som "innbilning"?

Sannheten er at dette er så tydelig nå, agendaen er så oppe i dagen, at om man ikke ser det nå, så går det ikke an å forklare det. Det er simpelthen ikke mulig å nå inn.

Skal jeg le eller gråte av det du skriver? Hvordan forholder du deg til at  livsløgnen din forsvant? image.png.63da50d24a05def2f49f401af7f77256.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (7 timer siden):

Kanskje du skal ta deg en tur i den norske fb-gruppen "Erfaringer med Covid 19 vaksinering - Norge", så kan du se hvordan industrien systematisk gjør folk syke. Eller kanskje du er immun mot folks smerte og bare avfeier det som "innbilning"?

Sannheten er at dette er så tydelig nå, agendaen er så oppe i dagen, at om man ikke ser det nå, så går det ikke an å forklare det. Det er simpelthen ikke mulig å nå inn.

Jeg er fortsatt interessert i å vite hvordan dette henger sammen.

Du sa altså veldig tydelig hva som kom til å skje. Og at du må ha vært synsk for å se det.

Det skjedde ikke. Nå er samfunnet åpnet.

Hvordan forklarer du dette? Agendaen du har fortalt om lenge nå blir jo ikke fulgt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (8 timer siden):

Kanskje du skal ta deg en tur i den norske fb-gruppen "Erfaringer med Covid 19 vaksinering - Norge", så kan du se hvordan industrien systematisk gjør folk syke. Eller kanskje du er immun mot folks smerte og bare avfeier det som "innbilning"?

Ingen her er immun mot folks smerte, men de fleste av oss tror ikke automatisk på utrolige historier bare fordi de er postet på FB. Særlig ikke når mange av dem inneholder ting som er beviselig feil (som magnetisme-tullet). 

Hapi70 skrev (8 timer siden):

Sannheten er at dette er så tydelig nå, agendaen er så oppe i dagen, at om man ikke ser det nå, så går det ikke an å forklare det. Det er simpelthen ikke mulig å nå inn.

Ja, det er feks helt tydelig, oppe i dagen at de aldri kommer til å åpne opp igjen her i Norge, er ikke det en av påstandene dine? 

Det burde vært et tankekors for deg at du mener det er så tydelig, men samtidig klarer du ikke å komme med ett eneste konkret bevis, bare anekdoter, antagelser og tolkninger... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Pallehysa skrev (20 timer siden):

Er det frykt og forvirring du leser om korona pandemien i norske medier om dagen? Ikkje at det er full av glede rundt ein gjenåpning? Nettopp fordi folk har tatt det seriøst og tatt vaksinen. Du er velkommen!

Hvorfor skal man bli glad for en gjenåpning som aldri skulle funnet sted?  Ingen burde ha lov å markedsføre noen form for kvakksalveri, spesielt ikke helsemyndighetene.  Du har sikkert hørt om Nurenberg?

Endret av keelling
Lenke til kommentar
keelling skrev (1 time siden):

Det er ikke ubegrunnet.

 

Inntil du presenterte en kilde, var den ubegrunnet jo. Så presenterer du dette, og da må man ettergå argumentasjonen du presenterer. Det kan gjøres med denne artikkelen, som viser hvordan din kilde ikke har belegg for det den påstår: https://africacheck.org/fact-checks/fbchecks/no-german-supreme-court-didnt-rule-measles-doesnt-exist

  • Liker 1
Lenke til kommentar
22 hours ago, Pallehysa said:

Usikker på om du er reell. Eg har veldig vanskelig å fatte at du faktisk ikkje ser kor dårlige argumenter du sjøl kjem med. Tenker du at argumentene dine er bra?

Hvis du må ha det inn med teskje:

- Du fant en artikkel om en person som kjemper mot sykdommen - og deretter linker du til en artikkell hvor de omtaler personen med utelukkende negtive merkelapper på den personen som er syk; og du godtet deg over at nå hun må bite i det sure eplet, i det minste tipper jeg du godtet deg, siden du ikke sa noe om at du håpte hun ble bedre, eller noe lignende, bare artikkelen med alle de negative betegnelsene du kunne finne om henne, og at hun nå slet. 😕

Jeg svarte med å  kritiserte artikkelen.. Sa ingenting om deg opprinelig, men i den opprinnelige meldingen hvor jeg kritiserte søppeljournalismen du refererte til, redegjorde  jeg også for at 'venstre ektremistene' burde tenke over forskjellen på ekstremisme og aktivisme, før de begynte å klage ovar alt det galne LL gjorde, som var min opprinelige kritikk.

Men du kom her og bekkreftet mine misstanker, og derfor går jeg nå utifra at du er OK med å bli stemplet som jøde-hater, kvinnefiendtlig og venstre-ekstrem.. :)

Vi setter også like merkelapper på deg, sånn som Dagbladet-journalisten gjør med LL for sine meninger.. Det bør være likt for begge sider.

Endret av KongRudi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...