Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

Betroz skrev (På 9.11.2020 den 20.11):

Hørte du på noe av den videoen jeg la ut, eller fikk du helt fnatt bare jeg nevnte navnet David Icke? Du legger bevisst ut den Terry Wogan episoden for å sverte Icke slik at ingen andre som leser denne tråden her vil høre hva Icke sier i dag. Det er en hersketeknikk til de grader.

Å vise til galskapen som «guds sønn» predikerer om er ikke en hersketeknikk, men nyttig informasjon til de som tviler på om det som du legger ut her er troverdig. 
Mao dine innlegg blir da ansett som tull.. enkelt forklart! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Betroz skrev (På 11.11.2020 den 9.30):

Sant, men nå har ikke du forsket på dette i 30 år slik David Icke har heller. Ikke har du lest de bøkene han har, reist verden rundt og snakket med folk fra ulike kulturer om disse tingene. I flere kulturer og religioner, så snakkes det om en rase som kom til Jorden og blandet seg med mennesker. Det finnes hellerisninger og andre slike ting som går tusenvis av år tilbake i tid med dette temaet. De kongelige har i tusenvis av år hevd sin rett til å styre oss basert på deres genetiske opphav. Hvorfor har dem det? Kan ha vært en massiv bløff som de kongelige har brukt så klart, men hvorfor finnes det da kongelige i vår opplyste tid fortsatt? Please, ikke si at deres makt kun er symbolsk...det blir for dumt. PS : Jeg tror ikke 100% på det Icke sier om denne saken, men det betyr ikke at alt det andre han snakker om er feil heller!

Angående det David Icke sier om Covid, som er tema for denne tråden...så er det ikke bare han som påstår at hele greia er en massiv bløff. Hadde det kun vært han, så kunne man kanskje si at han er en gal konspirasjonsteoretiker og alt det der. Saken er at det er MANGE andre folk som sier det samme! Her er 3 eksempler :

https://pressfortruth.ca/
https://www.corbettreport.com/
https://www.thelastamericanvagabond.com/

Hvis Covid er så smittsomt og farlig, hvorfor har ikke David Icke (og flere andre) blitt syke da? Icke talte til titusenvis av mennesker to ganger på Trafalgar Square i London i September, der han håndhilste og gav glemmer til hundrevis av mennesker - uten å bli syk. Det var mennesker som ikke bruker munnbind, håndsprit og det der. Han har gjort det samme andre steder også. Mannen er 68 år og liksom i risikosonen. Samme kan sies om Dan Dicks fra Press For Truth som har dekket flere demonstrasjoner som journalist.

Det offisielle narrativet om COVID-19 er ikke så vanntett som dere liker å tro. Hjelper tydeligvis ikke hva jeg sier her inne uansett, siden jeg snakker kun med de samme folka hele tiden, som har gjort opp sin mening uansett. Så...hva er vitsen.

Koronaviruset er smittsomt,  Covid-19 er sykdom som du får etter å ha blitt smittet med viruset.. 

Du fremstår som særdeles kunnskapsløs... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Budeia skrev (På 11.11.2020 den 17.09):

Det ble sagt at kongelige hadde blått blod, og at hekser hadde rødt hår. I tillegg at det var noe med dem som var Rhesus Minus. Alt dette er fysiske kjennetegn. Men vi kan jo observere i dag at de som er Rhesus Minus ikke har blått blod, men vanlig rødt. 

På eksklusive klær er det vanlig å sy på en mengde paljetter, som blir å ligne med skjellene på et reptil. Bingo igjen! Når en riking går med paljettjakke, føles det nok som en erstatning for de skjellene som vedkommende egentlig ville gått med hele tida. 

Vi har alle blått blod. Når blod kommer i kontakt med oksygen blir det rødt. 
Du har dessverre ikke bingo, men vinner månedens innlegg som er preget av pisspreik etterfulgt av bling. 

Endret av LoddeCatto
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Betroz skrev (14 timer siden):

Okay. Så...hvorfor skal jeg da gidde å svare på dine spørsmål?

Du sjekket vel ikke selv ut de andre linkene jeg la ut, som har ingenting med David Icke å gjøre :

https://pressfortruth.ca/
https://www.corbettreport.com/
https://www.thelastamericanvagabond.com/

Hvorfor du skal gidde å svare på mine spørsmål.. eh, det vet da vel ikke jeg.

Den såkalte «Guds sønnen» som du henviser til er ikke mentalt oppegående. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
10 hours ago, LoddeCatto said:

Den såkalte «Guds sønnen» som du henviser til er ikke mentalt oppegående. 

Kan det tenkes at David Icke hadde en opplevelse som endret ham, som gjorde at han sa rare ting fordi han ikke den gangen forstod hva han gikk i mellom? Mange mennesker sier de har hatt nær døden opplevelse eller liknende som forandrer dem, og da er det ikke alltid lett å sette riktig ord på ting. Er du med meg eller snakker jeg gresk?

Vi er alle Guds sønner og døtre - alle en del av den evige bevisstheten. Hvilke navn man kaller det, spiller ingen rolle. Jeg er selv ingen religiøs person, og tilhører ikke noen organisert tro. Det er ikke David Icke heller. Hvis du hadde lest/hørt på det David Icke har sagt de siste åra, så hadde du forstått at han snakker veldig mye om bevissthet, og hvordan det er nøkkelen til å forstå oss selv og kosmos/universet.

Du og mange andre her inne, viser tydelig ingen begrep på hva David Icke står for. Du og andre tar ting som Icke sa for mange år siden ut av kontekst uten å skjønne hva han mente, eller bare leser hva andre mennesker sier om Icke. Du har ikke investert noe tid i å prøve å forstå dette, har du vel.

Jeg legger også merke til hvordan du glatt ignorerer de linkene jeg la ved her, som bekrefter mye av det samme som Icke sier om Covid-19, som er tema for denne forum tråden...

Endret av Betroz
Lenke til kommentar
Betroz skrev (4 timer siden):

Kan det tenkes at David Icke hadde en opplevelse som endret ham, som gjorde at han sa rare ting fordi han ikke den gangen forstod hva han gikk i mellom? Mange mennesker sier de har hatt nær døden opplevelse eller liknende som forandrer dem, og da er det ikke alltid lett å sette riktig ord på ting. Er du med meg eller snakker jeg gresk?

Vi er alle Guds sønner og døtre - alle en del av den evige bevisstheten. Hvilke navn man kaller det, spiller ingen rolle. Jeg er selv ingen religiøs person, og tilhører ikke noen organisert tro. Det er ikke David Icke heller. Hvis du hadde lest/hørt på det David Icke har sagt de siste åra, så hadde du forstått at han snakker veldig mye om bevissthet, og hvordan det er nøkkelen til å forstå oss selv og kosmos/universet.

Du og mange andre her inne, viser tydelig ingen begrep på hva David Icke står for. Du og andre tar ting som Icke sa for mange år siden ut av kontekst uten å skjønne hva han mente, eller bare leser hva andre mennesker sier om Icke. Du har ikke investert noe tid i å prøve å forstå dette, har du vel.

Jeg legger også merke til hvordan du glatt ignorerer de linkene jeg la ved her, som bekrefter mye av det samme som Icke sier om Covid-19, som er tema for denne forum tråden...

Ja, han har sikkert fått fotballen for mange ganger i hodet og blitt hjerneskadet... Å bedrive med denne form for konspirerende tankesett er usunt. Du er ikke kildekritisk overhodet angående denne konspirasjonsteoretikerens tullprat, eller innehar kunnskap til å kunne uttale deg om koronapandemien som verden står ovenfor nå. Du ignorerer og hopper bukk over alvorlighetsgraden av denne pandemien.
 

Konspirasjonsteorier kan av og til være farlig, slik som nå utgjør denne «Guds sønnen» og hans likemenn/kvinner en trussel mot samfunnet da de ignorere sykdommen. Ingen av dere har noen slags form for utdanning eller kunnskap til å kunne hevde at koronapandemien er tull.. Du innehar ikke en helsefaglig bakgrunn..

 

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
5 hours ago, LoddeCatto said:

Du ignorerer og hopper bukk over alvorlighetsgraden av denne pandemien.

Det eneste viruset og trusselen som reiser verden rundt i disse tider, er fascisme.

Folk blir syke og dør fordi i vår tidsalder blir kroppen angrepet av stadig flere og flere ting som forgifter oss. Fra maten vi spiser, fra vannet og andre ting vi drikker, fra lufta vi puster og elektromagnetisk stråling. For å bli kvitt disse stoffene fra kroppen, så går den i gjennom en detox rutine - denne rense prosessen kaller vi mennesker for sykdom. Vaksinen som kommer inneholder enda mer dritt som vi ikke bør få i oss - den vil gjøre folk mer syke, og ikke mindre.

Kilde : Dr Tom Cowan, og andre.

Lenke til kommentar
Betroz skrev (21 minutter siden):

Det eneste viruset og trusselen som reiser verden rundt i disse tider, er fascisme.

Folk blir syke og dør fordi i vår tidsalder blir kroppen angrepet av stadig flere og flere ting som forgifter oss. Fra maten vi spiser, fra vannet og andre ting vi drikker, fra lufta vi puster og elektromagnetisk stråling. For å bli kvitt disse stoffene fra kroppen, så går den i gjennom en detox rutine - denne rense prosessen kaller vi mennesker for sykdom. Vaksinen som kommer inneholder enda mer dritt som vi ikke bør få i oss - den vil gjøre folk mer syke, og ikke mindre.

Kilde : Dr Tom Cowan, og andre.

Igjen, du fremstår som kunnskapsløs og eier ikke evne til kildekritikk. Du er på ingen måte kompetent til å kunne avgjøre om disse teoriene er valide.. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
1 hour ago, LoddeCatto said:

Igjen, du fremstår som kunnskapsløs og eier ikke evne til kildekritikk. Du er på ingen måte kompetent til å kunne avgjøre om disse teoriene er valide.. 

Jeg gir f*en i hva du måtte mene om meg. Bare fordi jeg legger ut slike innlegg, så betyr ikke det at jeg tror 100% på det selv. Jeg deler informasjon, og deler man noe som går imot det offisielle narrativet, ja da er man visst det ene og det andre. Du virker som å ha ett sinn av sement, ingenting nytt kommer inn. Lyset er på, men ingen er hjemme.

Endret av Betroz
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Blir for enkelt å si at "ingen merker noe før de blir testet" som Kari J. har sagt. Men det er et faktum at en ikke kan klare å isolere viruset ved å isolere dem som har symptomer eller dem som har døde i husstanden. Fordi symptomene ofte er utydelige. 

Dette er en video fra WEF (Verdens Økonomiske Forum) som skaper sterke reaksjoner. De innrømmer visst at de skapte viruset, og den store økonomiske omleggingen som kommer etterpå. 

 

Lenke til kommentar

Et utmerket foredrag om Covid av Thomas E. Woods, Jr - https://tomwoods.com/about/
PS : Så ingen her inne skal få helt fnatt og hjerneblødning av mitt innlegg : Dette har INGENTING med David Icke å gjøre... Pust med magen, som dere liker å si til meg. Håper ikke Youtube fjerner den.

The Cult(ure) of Scientific Misdirection

Jeg som fikk inntrykket av at det bare var vitenskapsnektere og konspirasjonsteoretikere som snakket imot smittevernreglene....hmm :p

Jeg vet at kulten her inne vil ikke innse realiteten uansett, så jeg vet hva dere vil svare. Men se hele videoen før dere kommenterer...

Lenke til kommentar
Betroz skrev (1 minutt siden):

Så kun dem som har det som kan uttale seg etter din mening? Se foredraget...varer ikke lenge.

Alle kan uttale seg, men om man bør stole på en person som har 0 kunnskap og erfaring om temaet er noe annet.
Men for de som ikke gidder å google han, så er Woods en økonom og forvatter av bøker om økonomi og politikk.

Ingenting nevnt om helse eller noe relatert til helse i det hele tatt.

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
2 minutes ago, aklla said:

Ingenting nevnt om helse eller noe relatert til helse i det hele tatt.

Hvor har du denne tankegangen fra at kun en som har utdannelse innen helse kan bli respektert angående Covid? Du begrenser deg selv veldig her. Hør på hva han sier, og så ta din konklusjon. Om den blir noe annet enn min, så er det helt greit :)

For hver dag som går, så blir jeg mer og mer overbevist om at folk har meldt seg inn i en døds kult med navn Covid. ALL informasjon som motsier det kulten sier, er en trussel og blir avvist. Helt utrolig!

Lenke til kommentar

Kunnskap og erfaring om ett temaet man uttaler seg om syntes jeg er nødvendig ja..

I stedet for å se til økonomer uten erfaring for å få en forståelse av smitte og sykdom, så ser jeg heller til personer med flere tiårs erfaring med akkurat ting som Covid.
Jeg stoler mer på f.eks Yvonne Maldonado, med både utdannelse og erfaring om akkurat ting som Covid.-
Hun er forresten også forfatter, men da for bøker om smitte :)

 

Hvorfor tillegger du Thomas E. Woods, Jr(ingen erfaring/utdannelse med smitte eller helsevesen) så mye troverdighet, mens de som har jobbet med smitte og sammenlignbare sykdommer og situasjoner som covid i flere tiår får ingen troverdighet?

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Dette er melkekuene til Tom Woods, den siste i rekken er pandemien.

Tidligere har det vært ting som klimafornektelse, at våpen er bra ... og en rekke andre kontroversielle emner han totalt mangler kunnskap om.

Han gir ut gratis e-bøker, som oppfordrer de som følger han til å kjøpe flere av hans bøker, donere penger, betale for foredrag osv. så han lever av å prate piss om ting han ikke har peiling på.

Det er dog greit nok, han står selvfølgelig fritt til å prate våset sitt, å dette er jo politikk, Woods er, og har alltid vært libertarianer, som forklarer en hel del, hans utgangspunkt er at Staten bør avvikles, eller i det minste ikke ha mulighet til å begrense folks frihet, slik at lockdowns og at Biden (les: demokratene) vant valget må jo være hans verste mareritt, rent politisk, selv om han åpenbart ikke forstår det medisinske (jeg har sett videoen).

Endret av 0laf
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Betroz skrev (1 time siden):

Så kun dem som har det som kan uttale seg etter din mening? Se foredraget...varer ikke lenge.

Men hva er essensen i det han forteller? Ikke alle har tid til å pløye seg gjennom de 20 minuttene. Kan du gi oss et raskt sammendrag med de viktigste poengene?

Endret av Morromann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...