Gå til innhold

Nedetid? TU, Digi, InsideTelecom


Anbefalte innlegg

Edit: Sitene var oppe igjen noen minutter senere. 

Hei, 

kan se ut til at TU og Digi er nede? Også InsideTelecom.no, men det ser ut til å være en urelatert feil.
Får samme feilmelding på TU og Digi: 

Application is not available

The application is currently not serving requests at this endpoint. It may not have been started or is still starting.

Possible reasons you are seeing this page:

  • The host doesn't exist. Make sure the hostname was typed correctly and that a route matching this hostname exists.
  • The host exists, but doesn't have a matching path. Check if the URL path was typed correctly and that the route was created using the desired path.
  • Route and path matches, but all pods are down. Make sure that the resources exposed by this route (pods, services, deployment configs, etc) have at least one pod running.
Endret av tommyb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

En liten ting å være obs på er at diskusjon.no ikke lengre er eid eller driftet av TU.. Om jeg ikke tar feil så er vi over på VG sine servere alt, det kan være jeg tar feil, så dermed har ikke slike feil noe med oss å gjøre lengre.. 

Lenke til kommentar
14 hours ago, Omnia vincit amor said:

En liten ting å være obs på er at diskusjon.no ikke lengre er eid eller driftet av TU.. Om jeg ikke tar feil så er vi over på VG sine servere alt, det kan være jeg tar feil, så dermed har ikke slike feil noe med oss å gjøre lengre.. 

Det er jeg obs på, men da kan det også være verd å være obs på hva diskusjon.no (fortsatt) har definert at dette subforumet er til:

image.png.fd612a676eae558aa218e188ecb38407.png

Dersom det ikke er interessant for Diskusjon.no med kommentarer om disse nettstedene, bør kanskje informasjonen om subforumet oppdateres. Såvidt jeg vet benytter flere av TUs tjenester fortsatt tjenestene til Diskusjon.no, og det ville ikke vært helt bak mål dersom de leste dette, på samme måte som de kanskje leser facebook-siden sin. Når det er sagt, vet jeg ikke riktig hvor ellers vi diskuterer hvorvidt tu.no, digi.no, itavisen.no, vg.no eller altinn.no er nede. Den type informasjon man for to tiår siden brukte å gå på digi.no for å lese om...

For alt jeg vet, kan det være flyttingen til VGs driftsmiljø som gjorde at forumet var åpent nok til å diskutere dette på. ^^; 

 

Endret av tommyb
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...