Gå til innhold

Sendt inn PC til verkstedet, er andre kjøper hva nå?


Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg kjøpte en PC for 1 uke siden på finn. På lørdag ville den ikke slå seg på lengre, har lest på nettet at det var et vanlig problem med PCen og ikke noe som tidligere eier kunne ha gjort. Produktet var helt fint når jeg fikk det.

Uansett den er kjøpt for under 60 dager siden så jeg prøvde å returnere det på åpent kjøp, men det vil de ikke gjøre fordi jeg ikke er ordinær kjøper. Kan de gjøre dette?

Også de prøvde å gi meg en gammel PC med pentium core som låne-pc hva skal jeg si til sånt? Jeg har jo krav på en låne-pc, ikke en treg surfemaskin. PCen jeg leverte inn kostet 19000kr.

edt*

Uff her publiserte jeg litt fort. For clarification: den er kjøpt privat på finn, men levert inn på power. Da det var den første kjøperen kjøpte den. Det var power som ville gi meg en lånepc. Sto på kvitteringen at det var 60 dagers åpent kjøp, og kjøpsdatoen var under det.

Endret av Sigrs
Nye detaljer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
5 minutes ago, Sigrs said:

Hei,

Jeg kjøpte en PC for 1 uke siden på finn. På lørdag ville den ikke slå seg på lengre, har lest på nettet at det var et vanlig problem med PCen og ikke noe som tidligere eier kunne ha gjort. Produktet var helt fint når jeg fikk det.

Uansett den er kjøpt for under 60 dager siden så jeg prøvde å returnere det på åpent kjøp, men det vil de ikke gjøre fordi jeg ikke er ordinær kjøper. Kan de gjøre dette?

Også de prøvde å gi meg en gammel PC med pentium core som låne-pc hva skal jeg si til sånt? Jeg har jo krav på en låne-pc, ikke en treg surfemaskin. PCen jeg leverte inn kostet 19000kr.

Kjøpte du av privatperson? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...