Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Conkey skrev (2 minutter siden):

Sorry- ser at posten min var utydelig i spørsmålsformulering. Mitt inntrykk er at kortene ligger lengre i butikk nå? 

Komplett slapp ett lass  med Zotac 3070 kort  for en liten halvtime siden, forsvant rimelig  kjapt.

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

PostNord  er helt nils  som  vanlig. Kort bestilt til pickup-point her rett nedi her.  I appen står det at pakken forventes levert hos Spar XXX i morgen. Sjekket for morro  skyld sendingen manuelt...så ligger  den på  Meny XXX klar til henting...for noen sådepikker. PostNord har virkelig tryna nord og ned det siste året 😆

 

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-grkpmGQW
10 minutes ago, Dragonlove said:

Jo, men siden du skrev de forsvant så kjapt, spør du meg så er det nok pga den høye prisen på eth om dagen, samt den nye "gravesperren" som kommer som gjør at folk panikk handler.

Er denne sperren bekreftet på nyproduserte 3060Ti og 3070? Eller gjelder de kun 3080Ti, 3060 de nyere lanseringene dems?

Endret av Slettet-grkpmGQW
Lenke til kommentar
justus skrev (Akkurat nå):

Er denne sperren bekreftet på nyproduserte 3060Ti og 30670? Eller gjelder de kun 3080Ti, 3060 de nyere lanseringene dems?

3060Ti ligger vel litt på hylla, 3070Ti og 3080Ti som skal avdukes 31 mai er vel sagt skal ha denne sperren ja, 3090 er vel ikke vits med sperr på.

Lenke til kommentar

Haha, mitt eksperiment blev intressant.

2x amp holo bestillinger hos Komplett -> En blir seff kansellert

2x x trio bestillinger hos Proshop -> De fjernet baade bestillingene, ser ingenting pa min side og reservasjonene er fortsatt live.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
rfm skrev (3 minutter siden):

Haha, mitt eksperiment blev intressant.

2x amp holo bestillinger hos Komplett -> En blir seff kansellert

2x x trio bestillinger hos Proshop -> De fjernet baade bestillingene, ser ingenting pa min side og reservasjonene er fortsatt live.

Har de funnet ut at du driver å jukser?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Just now, Dragonlove said:

Kjedelig for deg at eksperimentet ditt slo feil da :lol:

Helt ærlig trodde jeg at jeg skulle få beholde en av de to. Men jeg fikk meg en god latter og gjetter andre her inne fikk det og.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...