Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

4 minutes ago, unicorndeath said:

Det er vel viktigst å få ut kortene til alle de kule folkene i Usa og England vil jeg tro.

Er 100% sikker på at vi i Nordan har fått særdeles mange kort i forhold til folketalll ;) Tilgang på hardware er faktisk ekstremt bra i Norge. 
Synn ikkje komplett.no har en slik liste som proshop.no
https://www.proshop.dk/RTX-30series-overview?pn=2

Komplett.no er jo tross alt nordens største.

Endret av Nizzen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
12 minutes ago, Nizzen said:

Er 100% sikker på at vi i Nordan har fått særdeles mange kort i forhold til folketalll ;) Tilgang på hardware er faktisk ekstremt bra i Norge. 
Synn ikkje komplett.no har en slik liste som proshop.no
https://www.proshop.dk/RTX-30series-overview?pn=2

Komplett.no er jo tross alt nordens største.

Proshop.no har også slengt opp samme listen nå :)

Og ja det kunne vært værre stilt i våre små nabolag.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar
56 minutes ago, Theo343 said:

  

Jeg bestilte også dette kortet 19/9 men et par timer senere enn freak. Stått 1. november i over 1 uke hos meg.
379248xx

Vi må være veldig likt i køen. Stått stille hos meg også siden 21/9. Gleder meg bare til det kommer en oppdatering, helst med gode nyheter 😛

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Min bestilling på 3080 TUF ble også forskyvd fra 12.10 til 17.10. Rimelig glad for at jeg kjøpte det Inno3D-kortet når det ble tilgjengelig. Det klokker ikke en skit med stock BIOS, men bedre å ha 3080 @ stock enn å ikke ha 3080 i hele tatt :p 
Så er supertakknemlig for denne tråden og engasjementet som ligger her. Bidragene er supre! 

Endret av MrMarbles
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi har ihvertfall lært dette til neste launch, det er ikke lurt å prøve å kjøpe founders edition på launch day, man bør velge norske butikker framfor utenlandske leverandører, om man vil være sikret kort bør man gå for de dyrere modellene eller de mer obskure merkene.

Endret av unicorndeath
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Finalcell skrev (5 timer siden):

ASUS GeForce RTX 3080 TUF GAMING ble akkurat utsatt fra 17 til 22 oktober for meg også. 
Dette er absolutt helt latterlig. Har blitt forsikret opp til flere ganger tidligere om at f*ck ups med utsendinger til kunder som har bestilt lenge etter andre ikke skulle påvirke leveringsdato allerede satt, men det var jo tydeligvis løgn. 

Ordre 378986xx bestilt 14:57, bekreftet 15:22. 

Sitter med nye komponenter og skjerm til nærmere 30k uten skjermkort, blir så oppgitt. 

Du er ikke alene om å sitte med nye komponenter uten skjermkort, selv om skjermen min er billig.

Lenke til kommentar
0l3M skrev (3 minutter siden):

Fikk nettop min LG 27GN950 sist uke, så har det samme problemet her også :D

Ouch. Er litt keen på den skjermen selv (skulle helst vært 32" da), så det er jo dritkjipt :( Da anbefaler jeg å følge med på denne tråden. Folk legger regelmessig ut lenker til kort når de plutselig dukker opp.

Lenke til kommentar
unicorndeath skrev (29 minutter siden):

Vi har ihvertfall lært dette til neste launch, det er ikke lurt å prøve å kjøpe founders edition på launch day, man bør velge norske butikker framfor utenlandske leverandører, om man vil være sikret kort bør man gå for de dyrere modellene eller de mer obskure merkene.

Men dette visste vi allerede før denne lunchen 😉

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...