Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TheMagicToiletbrush skrev (1 minutt siden):

Fra det "Sunniva" hos elkjøp sa virket det som de faktisk hadde fått inn en del.
Prisen er nok ikke fake. De hadde vel bestilt et hav til en pris som var godkjent hos levrandøren og lagt rett inn i systemet. Tror ikke neste batch vil se like snill ut i pris.

Da er det lov å håpe :)
Prisen er nok ikke fake, og den er heller ikke så lav at de kan vri seg unna med "feilprising". Det var jo dette prisen lå på til å begynne med.

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Nilsp said:

Da er mitt fra Santander dukket opp 

Det forklarer at min fra santander heller ikke vises, krysser fingrene for at den kommer. Skulle valgt Klarna, har tidligere opplevd at Santander ikke godkjenner kjøpet og at hele ordren blir kansellert.

Lenke til kommentar
Just now, TheMagicToiletbrush said:

Hva skjer med at folk bruker santander? Håper det ikke er forburkslån 😵

Men ja Sunniva får kjørt seg. Våkner svett på natta av et mareritt om det jævla 3080 kortet og maset til desperate kunder.

Jeg hadde bare nok til 3 kort kontant, så ville jeg prøve å få til broren min. Så lenge man velger utsetning på 4 måneder, så er det bare 300kr ekstra.

Lenke til kommentar
1 minute ago, TheMagicToiletbrush said:

Hva skjer med at folk bruker santander? Håper det ikke er forburkslån 😵

Men ja Sunniva får kjørt seg. Våkner svett på natta av et mareritt om det jævla 3080 kortet og maset til desperate kunder.

Faktura for meg i alle fall. Ønsker ikke å binde opp kreditter i kort som det kanskje ikke blir noe av.

Lenke til kommentar
mERAZED skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde bare nok til 3 kort kontant, så ville jeg prøve å få til broren min. Så lenge man velger utsetning på 4 måneder, så er det bare 300kr ekstra.

ahhhh skjønner. Aldri bruk mer enn du har, selv om dette er ganske sikker fortjeneste 👍

BadCat skrev (1 minutt siden):

Faktura for meg i alle fall. Ønsker ikke å binde opp kreditter i kort som det kanskje ikke blir noe av.

Skjønner deg der. Har mellom 75k bundet i skjermkort nå :)

Endret av TheMagicToiletbrush
Lenke til kommentar
1 minute ago, TheMagicToiletbrush said:

Hva skjer med at folk bruker santander? Håper det ikke er forburkslån 😵

Men ja Sunniva får kjørt seg. Våkner svett på natta av et mareritt om det jævla 3080 kortet og maset til desperate kunder.

Elkjøp har pent klart å skjule andre fakturaalternativer slik at jeg ikke fant fram til Klarna under stresset med å få utsjekket. Også har jeg ikke lyst å binde opp penger hvis kjøpet ikke går gjennom.

image.png.a0e5b49ceef617efd2c7d952fa55ac0d.png

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...