Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
10 hours ago, Nilsp said:

Det er ikke sikkert det er kansellert, jeg har opplevd et par ganger at bestillinger ikke var synlig før etter noen dager. 

Jeg har også bestillinger inne på 6800XT fra NoN. En ordre med 2 kort, og en ordre med 1 kort. Begge står som "mottatt" på min side, men ettersom disse kortene ikke er forventet på lager før 23/4, så stresser jeg ikke med de. Valgte faktura som betaling.

Er det noen grunn til å tro at disse blir kansellert? :)

Lenke til kommentar
Sarasin skrev (1 time siden):

Jeg har også bestillinger inne på 6800XT fra NoN. En ordre med 2 kort, og en ordre med 1 kort. Begge står som "mottatt" på min side, men ettersom disse kortene ikke er forventet på lager før 23/4, så stresser jeg ikke med de. Valgte faktura som betaling.

Er det noen grunn til å tro at disse blir kansellert? :)

Godt spørsmål. Eg har sendt ein e-post, so vi får sjå kva eg får til svar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Teodor1979 skrev (2 minutter siden):

Jeg føler jeg leser en god del om folk med døde kort. Er dette hovedsakelig skjermkort som blir brukt til mining, eller er det like mye gaming tenker dere? 🤔

Det er vel av den enkle grunn at de som har kort som fungerer ikke skriver om det, det vil alltid være feilrate på ting, det gjelder datautstyr, biler, annen elektronikk, mat osv... men man hører som regel kun om dårlige opplevelser.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
2 hours ago, Teodor1979 said:

Jeg føler jeg leser en god del om folk med døde kort. Er dette hovedsakelig skjermkort som blir brukt til mining, eller er det like mye gaming tenker dere? 🤔

Hvis man holder seg unna kort med GDDR6X er det mindre belastning ved mining enn vanlig bruk. Det er først og fremst temperaturendringer ved start/stopp som tar døden på elektronikk, ikke kontinuerlig drift. Det sliter mer å gå fra romtemperatur til 70 grader enn å ligge jevnt på 70 24/7. De som har mest problemer med maskinvaren er de som skrur PC-en på og av mellom hver eneste økt, ikke de som har kontinuerlig drift.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...