Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Just now, OddZen said:

NOE NYTT FRA ELKJØP?

Har også ordre der, men de er noen rotehuer. INGEN i hele Elkjøp vet noe som helst. Alt er et salig rot angående ordre på 3000 serie skjermkort.

Proshop derimot har 100% kontroll på hva som er på vei, hvor langt bak i køen man er etc.... Faktisk imponert etter at jeg ringte dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Nizzen skrev (1 minutt siden):

Har også ordre der, men de er noen rotehuer. INGEN i hele Elkjøp vet noe som helst. Alt er et salig rot angående ordre på 3000 serie skjermkort.

Proshop derimot har 100% kontroll på hva som er på vei, hvor langt bak i køen man er etc.... Faktisk imponert etter at jeg ringte dem.

Du fikk vite hvor du var i køen?

Lenke til kommentar
20 minutes ago, OddZen said:

Er det slik at den statusknappen på Nvidias side, "Tomt på lager" og antageligvis "Kjøp" når det er på lager, har en forsinkelse bare for å lure bots, og f.eks. distill?

Jeg tror det er en reell timeout i APIet deres, kanskje har de bare disablet denne funskjonaliteten når de vet at lageret er tomt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
3 minutes ago, Lolhugz said:

image.png.82fcffe0553b56001d107e5b70d76cae.pngDen kom visst inn på lager i dag selv om den først ble flyttet til bekreftet på 14 okt.

Heldig 😁 Kunne tenkt meg dette selv, men bestilte aldri tidlig nok, så må nok vente i måneder om jeg skal ha dette. Har inne en bestilling på Multicom rett etter de la de ut, men virker ikke som de får tak i mange kort

Endret av 0l3M
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...