Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

3 minutes ago, Pc Lynet said:

3070 Trio sendt og blir levert med Porterbuddy i morgen 👍 bestilte 31.03 fra Komplett 

Kom opp gul pil med behandles nå i stad, aner et håp om at det bare var en limbotilstand at den initielle pakkesporingen fra Porterbuddy antydet at sendingen er utsatt i påvente av lagerbeholdning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fjaler skrev (Akkurat nå):

Kom opp gul pil med behandles nå i stad, aner et håp om at det bare var en limbotilstand at den initielle pakkesporingen fra Porterbuddy antydet at sendingen er utsatt i påvente av lagerbeholdning.

Ja jeg fikk først forsinket melding fra Porterbuddy så litt senere i kveld ny melding om levering i morgen kveld. 

Lenke til kommentar
11 minutes ago, Pc Lynet said:

Ja jeg fikk først forsinket melding fra Porterbuddy så litt senere i kveld ny melding om levering i morgen kveld. 

Samme hos meg og nå. Porterbuddy leverer i morgen kveld. Var litt forvirring her tidligere om Komplett har styringen på bestillingstid og leveringsrekkefølge, men ser ut som det bare er litt tilfeldig når de som skal få blir behandlet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, Myggen10 said:

Noen som har bestilt TUF 3070 OC den 25.03.2021 fra Elkjøp og fått leveringsbekreftelse? Står kun reservert til meg enda, men det er kanskje pga. den ikke er bekreftet på lager før i morgen?

Fikk mail for noen dager siden at ny leveringstid er 9.04

leveveringstiden før dette var 30.03

får se om 3060ti kort som skal komme på lager i morgen faktisk vises på lager og blir sendt

Lenke til kommentar
13 minutes ago, Ephrus said:

Komplett sin 10% på et produkt kan kombineres med et pristilbud fra kundestøtte? 

Tror ikke det. Jeg svidde av en 10% på hele handlekurven, og oppdaga etterpå at store deler av den var uten rabatt fordi Komplett hadde gitt prismatch mot en annen nettbutikk på dem. Tipper 10% på ett produkt blir det samme.

Lenke til kommentar
smthellan skrev (1 minutt siden):

Fekk nettopp sendingsbekreftelse frå Elkjøp sjølv. Bestilte TUF OC 25.03 og Suprim 30.03. So får vi sjå kva det bli.

Bestilte de samme, så tenker det er de. Men har også 5900X i bestilling og en 3060Ti, men 3060Tien var vel ikke ventet inn før i neste uke. Så får vel snart oppdatering på nettsida :)

Lenke til kommentar
rfm skrev (10 minutter siden):

Har og en 3060ti Strix pa vei, den star som "Reservert" men klikker man pa detaljer sa ser jeg sporingsnummer.
Oensket det var 3080 FTW3 ultra 😛

Ooh. Var 3070 TUF OC som var en av mine, fant sporing på det. Da er sikkert det andre 3060Ti Strix tipper jeg, når du har fått tilsendt det nå.

Lenke til kommentar
5 minutes ago, MrMarbles said:

Ooh. Var 3070 TUF OC som var en av mine, fant sporing på det. Da er sikkert det andre 3060Ti Strix tipper jeg, når du har fått tilsendt det nå.

Fikk mail fra Elkjøp og sms at min leveranse for 3070TUF OC var utsatt og forventet leveringstid var 15 April. Bestilte 25.03

Så det stemmer nok godt at det er 3060ti :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...