Jump to content
OddZen

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger

Recommended Posts

10 hours ago, MariusJS said:

Litt må vi jo gjøre for hverandre her på forumet ❤️ 

Respekt

wow for en gest 

ønsker deg alt det beste, flere som deg takk ☺️

• Like 3

38 minutes ago, ilalo said:

Flere som har fått denne i dag? 

13EA95A2-AD7F-4754-8AAF-2584CE53F317.jpeg

Fikk den tidligere i uken ang 3060ti tuf oc fra  elkjop.

Ordrebekreftelsen fra 17/3 sier 7/4, en dag etter ordrer fikk jeg mail som endrer dato fra 22/3 til 9/4. Men naa er de pa vei. Sa man kan ikke stole paa noe fra elkjop.

Edit:  De skal vare pa vei, har ikke blitt scannet sa de kanskje lyger for meg.

Edited by rfm
  • Like 1

24 minutes ago, rfm said:

Fikk den tidligere i uken ang 3060ti tuf oc fra  elkjop.

Ordrebekreftelsen fra 17/3 sier 7/4, en dag etter ordrer fikk jeg mail som endrer dato fra 22/3 til 9/4. Men naa er de pa vei. Sa man kan ikke stole paa noe fra elkjop.

Edit:  De skal vare pa vei, har ikke blitt scannet sa de kanskje lyger for meg.

Takk for info ☺️

Zleader skrev (1 minutt siden):

Hvor lang tid tar det for proshop å levere fra en bestiller? 

Går ganske kjapt egentlig, har vel brukt en 2-3 dager til vestlandet, når ting er på lager vel å merke.

De sender fra Danmark

Edited by Dragonlove

Stoddart skrev (8 timer siden):

Ikke mye 3080 som potensielt kommer, men "motta varsel" er lagt på alt av 3080 kort, Epic PC med 3080 og oppgraderingspakke/PC I Deler med 3080!

Så får man se om det blir noe napp på neste forsøk! :)

Det er 3080 tilgjengelig på komplett på Epic PC nå. 10 Suprim X, og har vært det en stund. Så hvis man har lyst på komplett PC er det absolutt en mulighet for å skaffe seg 3080, og har gjort det selv.

Tilpass f.eks Komplett i260 Epic Gaming PC, endr skjermkortet fra 3090 til 3080 på lager, og eventuelle andre endringer. Bestill, så har du det i hende ila 10 dagerish.bilde.thumb.png.28482069004f14f44b53c44220878494.png

Edited by axxionjaxxion
  • Innsiktsfullt 1
  • Heart 1

axxionjaxxion skrev (4 minutter siden):

Det er 3080 tilgjengelig på komplett på Epic PC nå. 10 Suprim X, og har vært det en stund. Så hvis man har lyst på komplett PC er det absolutt en mulighet for å skaffe seg 3080, og har gjort det selv.

Tilpass f.eks Komplett i260 Epic Gaming PC, endr skjermkortet fra 3090 til 3080 på lager, og eventuelle andre endringer. Bestill, så har du det i hende ila 10 dagerish.bilde.thumb.png.28482069004f14f44b53c44220878494.png

Jobber du hos Komplett?

MrMarbles skrev (1 minutt siden):

Jobber du hos Komplett?

Det gjør jeg ikke. Jeg la bare merke til dette for noen uker siden, og bestillte ny PC med 3080 på denne måten. 

• Like 2

axxionjaxxion skrev (38 minutter siden):

Det gjør jeg ikke. Jeg la bare merke til dette for noen uker siden, og bestillte ny PC med 3080 på denne måten. 

Blir alltid suspekt når et nytt medlem kommer med en slik post som sin første post 😜

smthellan skrev (21 minutter siden):

Skulle ønskje komplett kom til å annonsere når kort kjem til salgs på same måte som proshop :(

Også å reservere kort når du har lagt dem tilni handlevognen, noe proshop gjør under release hvertfall

Sjekket akkurat med Elkjøp hvordan det ligger an med 3080-Strix OC bestillingen min fra release. Etter påske var svaret jeg fikk. Ikke overraskende det, men spørsmålet er vel om det blir før jul. 🙄

Fikk beskjed om at jeg er "først i køen basert på bestillingsdatoen". Stoler ikke helt på den. Det er vel mange som fortsatt ikke har fått kort... 🙂

18 minutes ago, Sintox said:

Fikk nettopp leveringsbekreftelse på et 3070 suprim kort jeg bestilte 24.3 på netonnet. Det gikk fort :D 

var det suprim til 11k? 
litt dyrt kanskje eller ok pris for det? 

2 hours ago, axxionjaxxion said:

Tilpass f.eks Komplett i260 Epic Gaming PC, endr skjermkortet fra 3090 til 3080 på lager, og eventuelle andre endringer. Bestill, så har du det i hende ila 10 dagerish.

Med andre ord så må jeg sjekke opp alle Epic PC'r for å se, sånn som i260, selv når ting nedgraderes går over budsjettet mitt -.-
Men takk for tips uansett! :D

Fikk nettopp den kjente "ikke på lager" mailen fra Netonnet på 3070 Ventus 3X bestilt 08.03 som var forventet i dag.