Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
RTXpensive skrev (5 minutter siden):

https://www.proshop.no/RTX-30series-overview

3090: Vision, Gaming, Suprim og Strix ventes det flere inn på lager enn hva som er forhåndsbestilt. Er det da kl.14:00 som gjelder for kjøp av disse?

Sett flere videoer hvor GIGABYTE GeForce RTX 3090 GAMING OC - 24GB GDDR6X RAM bør styres unna.
Men makan til priser på 3090 nå er jo finn.no priser hos proshop snart også.

Lenke til kommentar
1 minute ago, TheMagicToiletbrush said:

Sett flere videoer hvor GIGABYTE GeForce RTX 3090 GAMING OC - 24GB GDDR6X RAM bør styres unna.
Men makan til priser på 3090 nå er jo finn.no priser hos proshop snart også.

3090 kan nesten bare forsvares hvis man har en 10% kupong fra komplett liggende. Men med denne inflasjonen er det snart ikke nok.

Lenke til kommentar
bmwm skrev (6 minutter siden):

Er det "lov" å bestille to ulike kort? Bestile 3070 og 3060 fra komplett i to ulike ordre. 3070 ble sendt, 3060 står fortsatt som reservert (bekreftet på lager). Bestilte med levering samme dag.

Ingen som vet hva som er lov hos Komplett, men så lenge den ikke er kansellert så går den nok igjennom.

Lenke til kommentar
bmwm skrev (6 minutter siden):

Ser ut som de hopper over den ordren.

edit:

Bestillig før og etter har blitt sendt, 3060 står fortsatt som mottatt. Veldig rart, er det max 1 gpu fra nvidia per person liksom?

 

Det er straffen du får for å ikke varsle her inne 👹

Hvor mange kort var det?

Lenke til kommentar
bmwm skrev (2 minutter siden):

Det var 50+ 3060 TUF OC til 6299. Lå ute i godt over 10 minutter, jeg så noen allerede hadde varslet i varslingstråden. Fikk du ikke det med deg? 

Det var jeg som varslet 😜  Men ja kun en gpu per person står ganske tydelig.

Fint om dere skriver hvilket kort det er snakk om:

 

Endret av Pc Lynet
  • Liker 1
Lenke til kommentar
bmwm skrev (13 minutter siden):

Ser ut som de hopper over den ordren. 

edit:

Bestillig før og etter har blitt sendt, 3060 står fortsatt som mottatt. Veldig rart, er det max 1 gpu fra nvidia per person liksom?

 

Hva står på produktlinjen inne på selve ordren? Er det grønn status og reservert, gul status med forventet dato eller blå status med bestilling?

Holder fortsatt fast på at så lenge den ikke er kansellert skal det gå greit.

Lenke til kommentar
bmwm skrev (1 minutt siden):

Grønn status, det virker litt rart at alle andre bestillinger gjord før og etter har blitt sendt utenom denne.

image.png.dc74b3e707e8c97ca7648ed34333653e.png

Har du allerede fått sendt en i dag? Da kan det være at ordren din er flagget for manuell gjennomgang. Eller så jobber Komplett sine roboter på mysteriske vis.

Lenke til kommentar
bmwm skrev (Akkurat nå):

Grønn status, det virker litt rart at alle andre bestillinger gjord før og etter har blitt sendt utenom denne.

Har opplevd lignende. Den blir nok sendt i kveld eller i morgen tidlig. Om de hadde reagert på den hadde den vært kansellert. Kan i teorien skje at de kansellerer den senere, men enn så lenge ser alt bra ut.

Lenke til kommentar

Ja, jeg bestilte 2 zotac 3070, en ble sendt, en ble kansellert. Etter det bestilte jeg 3060 og etter det igjen bestilte jeg en pakke med RAM. Zotac og RAM har blitt sendt, 3060 har ikke blitt behandlet. Kan hende de skal ta en manuell sjekk som du sier ja. Det gir mening

Lenke til kommentar
bmwm skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg bestilte 2 zotac 3070, en ble sendt, en ble kansellert. Etter det bestilte jeg 3060 og etter det igjen bestilte jeg en pakke med RAM. Zotac og RAM har blitt sendt, 3060 har ikke blitt behandlet. Kan hende de skal ta en manuell sjekk som du sier ja. Det gir mening

Eller at 3060 12GB sendes rett fra pall manuelt. Slik at den kan ta noe lengre tid å få sendt den. Hvor mange Zotac 3070 var for salg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
bmwm skrev (34 minutter siden):

Det var 50+ 3060 TUF OC til 6290. Lå ute i godt over 10 minutter, jeg så noen allerede hadde varslet i varslingstråden. Fikk du ikke det med deg? 

Det låg langt lengre enn det. Tok sikkert 30 min +++ før antallet  gikk under 50+ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
9 minutes ago, Rotenon said:

Her er nok et sted å bli fortvilet over: lttstore.com/gpu

Tipper de ikke har dimensjonert butikken for å ta unna det trykket de får nå.

Hvis du såg videon sade han att de hade typ 100 st. Allt tog slut på noen minut.

Moro quiz dock

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...