Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
RTXpensive skrev (9 minutter siden):

Proshop.dk selger for 3000,- mindre og venter inn på lager 16/3. Er det vanlig at vi betaler så langt over deres priser?

 

Justert etter dagens kurs tar de ca 8.800 der nede mot 9.490 her, så det er ikke så stor forskjell.

Får uansett ikke bestilt det hverken her eller der selv om det står at det er på fjernlager, alle går sikkert til de som har bestilt tidligere.

Lenke til kommentar
Nilsp skrev (Akkurat nå):

Justert etter dagens kurs tar de ca 8.800 der nede mot 9.490 her, så det er ikke så stor forskjell.

Får uansett ikke bestilt det hverken her eller der selv om det står at det er på fjernlager, alle går sikkert til de som har bestilt tidligere.

Har vel en 5-6 3070 kort i bestilling derfra siden februar.

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg mest med Proshop er at de forandrer pris på enkelte varer daglig. Har en bestilling inne på diverse varer som har gått ned med 2-3 kr pr stk hver dag i en uke nå, i dag var spranget litt mer med 17 kr på ene varen.
 

Jeg kansellerer hver gang jeg ser det og bestiller nytt, så har kansellert samme ordre 4-5 ganger nå. 

Endret av Nilsp
Lenke til kommentar
11 minutes ago, Nilsp said:

Det som irriterer meg mest med Proshop er at de forandrer pris på enkelte varer daglig. Har en bestilling inne på diverse varer som har gått ned med 2-3 kr pr stk hver dag i en uke nå, i dag var spranget litt mer med 17 kr på ene varen.
 

Jeg kansellerer hver gang jeg ser det og bestiller nytt, så har kansellert samme ordre 4-5 ganger nå. 

Høres ut som et triks for å komme øverst i produktlistene til Prisjakt

  • Liker 2
Lenke til kommentar
17 minutes ago, dnm93 said:

Har en som vil kjøpe mitt 3080 Strix OC for 17.000kr. Er jeg helt idiot hvis jeg ikke selger det?

Det kortet koster nå 14k hos NoN.... 14,3k hos Proshop.

17k på Finn var vel standard når det kostet 12k i butikken. Så det er mulig du kan få mer når de nye høyere prisene i butikkene har stabilisert seg og blitt "normen". Men vet ikke om du vil gamble på det?

 

Edit: Hvis du ikke må selge og trenger pengene nå, ville jeg personlig nok ha ventet litt. men det er jo selvfølgelig en risiko med det.

Endret av Cardinal
Lenke til kommentar
dnm93 skrev (35 minutter siden):

Har en som vil kjøpe mitt 3080 Strix OC for 17.000kr. Er jeg helt idiot hvis jeg ikke selger det?

Jeg fikk 18 500,- for et 3080 Suprim X på fredag. Strix burde vel egentlig gå for mer.

Jeg ville solgt mitt for 16 000,-. Men han som kjøpte det slang 18 500,- på bordet med en gang.

Endret av DuffyKey
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Nilsp skrev (1 time siden):

Det som irriterer meg mest med Proshop er at de forandrer pris på enkelte varer daglig. Har en bestilling inne på diverse varer som har gått ned med 2-3 kr pr stk hver dag i en uke nå, i dag var spranget litt mer med 17 kr på ene varen.
 

Jeg kansellerer hver gang jeg ser det og bestiller nytt, så har kansellert samme ordre 4-5 ganger nå. 

Dette er standard blant flere aktører. Får prisvarsel på flere ting på prisjakt hver dag, da har prisen endret seg med et par kroner. Gjelder Proshop, Dustinhome, Multicom, Computersalg/CDON, osv.

Det er jo det som kalles konkurranse. ;) 

På Proshop kan du i hvert fall kansellere og bestille på nytt selv, hos de fleste må man jo sende e-post for å avbestille..

Endret av DuffyKey
Lenke til kommentar
DuffyKey skrev (19 minutter siden):

Jeg fikk 18 500,- for et 3080 Suprim X på fredag. Strix burde vel egentlig gå for mer.

Jeg ville solgt mitt for 16 000,-. Men han som kjøpte det slang 18 500,- på bordet med en gang.

Damn. Noen som var leie av å vente. Har selv solgt tre 3080 til < 12k, bl.a. Suprim. Men om folk vil betale 18,5k så er det jo ingen grunn til å ikke la dem gjøre det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
snp skrev (22 minutter siden):

Damn. Noen som var leie av å vente. Har selv solgt tre 3080 til < 12k, bl.a. Suprim. Men om folk vil betale 18,5k så er det jo ingen grunn til å ikke la dem gjøre det.

Han spurte hva jeg skulle ha for å droppe budrunde, så rakk jeg ikke å svare før han ga et bud på 18 500,- og sa han hadde et budsjett på 20 000,-. Jeg betalte 10k for det i desember, så ville ikke være kjip. Men han var fra byen her og hentet det, ikke sikkert han ville vippset samme beløp. Hvem vet?

Da ble ikke 3090 Suprim X så dyrt fra Komplett med rabattkupong, likevel. Får vel mer for det om et år eller to når jeg selger det, også. Og får 20% mer inntekt på mining, så går nok i null totalt sett :)

Fikk bare 7500,- for 3070 Suprim X rundt jul, burde nok ha ventet med å selge..

 

Endret av DuffyKey
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...