Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MariusJS skrev (2 minutter siden):

Har vel ikke kommet mye kort de siste par dagene heller, siste dag med kort var vel torsdag?

Var vel fredag hos Komplett? Men det var jo 3090, både strix og suprim.

Men ja, tenker det samme. Tråden dør ut når det ikke skjer noe. Spesielt i helgene. Da har det nesten aldri vært slipp (med ett untak).

Endret av MrMarbles
  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, MrMarbles said:

Var vel fredag hos Komplett? Men det var jo 3090, både strix og suprim.

Men ja, tenker det samme. Tråden dør ut når det ikke skjer noe. Spesielt i helgene. Da har det nesten aldri vært slipp (med ett untak).

Ja, de hadde jeg nesten glemt, satt å vurderte å kjøpe mens de forsvant fort som f, lurer på hvor mange av de som ble kjøpt med 10% kuponger :hmm:

Lenke til kommentar
Aetius skrev (2 minutter siden):

3090 Strix OC forsvant så raskt at jeg ikke hørte lyden engang. Og jeg ville ha et slikt. 😞

Var ikke OC, hvis det hjelper. 

Antar uansett Asus bare trøkker ut det de kan uten å teste så OC eller ei betyr nok lite i disse dager. 

Lenke til kommentar
6 hours ago, BadCat said:

Begynner de fleste å få nok kort nå siden det er mindre aktivitet i tråden?

Klarer meg forsåvidt godt, men mangler 3080 fra elkjøp(ftw3 ultra), multicom(strix oc) og komplett(gamerock). Ser ikke for meg at dem kommer med det første heller 😅

Lenke til kommentar
Just now, snp said:

Kortene som ble solgt var ikke OC i hvert fall, det samme gjelder Strix-kortene som NoN nylig slapp. Jeg tror ikke OC var indeksert som på lager heller, men jeg tar kanskje feil. 

Jo, de var indeksert som på lager. Jeg har ennå fanen jeg åpnet da jeg så det.

Lenke til kommentar

Er jo litt håpløst å få tak i kort hos komplett ettersom du ikke kan klikke på "kjøp", bare "Motta varsel". Og "Motta varsel" er jo ubrukelig slik jeg har forstått det :( Er jo ikke mulig å komme i kø engang hos Komplett, men mindre det er noe jeg gjør galt... 

Lenke til kommentar
Fade1 skrev (9 minutter siden):

Er jo litt håpløst å få tak i kort hos komplett ettersom du ikke kan klikke på "kjøp", bare "Motta varsel". Og "Motta varsel" er jo ubrukelig slik jeg har forstått det :( Er jo ikke mulig å komme i kø engang hos Komplett, men mindre det er noe jeg gjør galt... 

Det er en seiglivet myte i denne tråden at å motta varsel er håpløst. Komplett har definitivt hatt noen rare varsler, men den beste måte å få tak i kort på er fortsatt å opprette varsler på lagerførte kort med pushvarsel fra epost på telefonen. De som mener kortene er utsolgt når varselet kommer har enten ikke fulgt opp varselet hurtig nok eller har lag i epost/app-grensesnittet. For varslene (fra Komplett) kommer i de alle fleste tilfeller når de skal og gjerne litt før kortet faktisk blir tilgjengelig for kjøp, som var tilfellet med 3080 Strix White.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
36 minutes ago, Fade1 said:

Er jo litt håpløst å få tak i kort hos komplett ettersom du ikke kan klikke på "kjøp", bare "Motta varsel". Og "Motta varsel" er jo ubrukelig slik jeg har forstått det :( Er jo ikke mulig å komme i kø engang hos Komplett, men mindre det er noe jeg gjør galt... 

Jeg fikk varsel på 3090 strix på fredag, jeg var inne på komplett med engang. Fikk kjøpt. Så nei motta varsel er ikke bare håpløst, men for det meste har det vært for sent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...