Jump to content
OddZen

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger

Recommended Posts

RTXpensive skrev (17 timer siden):

Bilde 1+2 er 3070, bilde 3 er 3080

suprim.jpg

Hvis du monterer radiatoren opp-ned vil du potensielt få litt mindre pumpestøy.

4 minutes ago, Rikardv1 said:

Var det noen som hadde et 3060 de ville returnere? 

Ser ut som det er nok av miningrigger til salgs på finn.no nå, så nå er det kjøpefest

Rikardv1 skrev (13 minutter siden):

Var det noen som hadde et 3060 de ville returnere? 

Synd du ikke var en dag tidligere ute. Solgte mine 2 til randoms da jeg var så heldig å få tak i et 3090 suprim på fredag.

Røk veldig fort, priset dem sikkert altfor hyggelig.

Var et pny 3060 kjøpt for 5190, solgte for 5550 og et msi 3060, kjøpt for 6190, solgte for 6200.

Trodde ikke 3060 var noe særlig, og at det var 3060ti, 3070 og 3080 som var ordentlige godbiter, og så at 3090 er sykt bra, men kanskje altfor dyrt mtp value for money

28 minutes ago, Nizzen said:

Ser ut som det er nok av miningrigger til salgs på finn.no nå, så nå er det kjøpefest

Har folk fått panikk ?

idleman_2 skrev (13 minutter siden):

Har folk fått panikk ?

Jeg har lagt ut min rig fordi jeg heller ønsker å kjøpe ethereum nå enn å mine det sakte

N o r e n g skrev (6 timer siden):

Hvis du monterer radiatoren opp-ned vil du potensielt få litt mindre pumpestøy.

Dette var kun bilder hentet fra en tråd på reddit angående samme problematikk.

Ser ut som jeg må vente til juni på ASUS TUF (non-OC) kortet

Helt latterlig egentlig, nVidia har virkelig driti på draget med denne lanseringa

4 hours ago, FuzzyLogic said:

Ser ut som jeg må vente til juni på ASUS TUF (non-OC) kortet

Helt latterlig egentlig, nVidia har virkelig driti på draget med denne lanseringa

Det ble relativt tidlig sagt i fjor at "Har du bestilt TUF Gaming, lat som det aldri skjedde og bestill noe annet."

Ironien oppi dette er at mange av de som har klaget på levering, meg inkludert, har fått flere grafikkort enn de noen gang har fått levert før i løpet av et tilsvarende tidsrom.

Edited by BadCat
  • Like 3

Pinkhealer skrev (3 minutter siden):

Noen som kjøpte Gigabyte 3070 kort fra NetOnNet med forventet lagerstatus 23.02? I såfall har du fått kortet enda? 

Netonnet leverte som lovet fram til slutten av januar men siden de har jeg fått utsettelser på samtlige ordre.

• Like 1

Hvor lenge før sending pleier elkjøp/klarna ta kredittsjekk? Jeg venter på et kort derfra som hadde bekreftet på lager 22 mars, men ble kredittsjekket idag 🤔

Asus 3080 og alt annet dill dall på plass 😄 Nesten litt kjedelig å være ferdig nå jo, ser ikke ut som det blir noe 11900k hvis ryktene stemmer angående ytelse. Men den diskusjonen hører vel ikke til her 🙂

thumbnail_image0000001.jpg

sczero skrev (1 minutt siden):

Asus 3080 og alt annet dill dall på plass 😄 Nesten litt kjedelig å være ferdig nå jo, ser ikke ut som det blir noe 11900k hvis ryktene stemmer angående ytelse. Men den diskusjonen hører vel ikke til her 🙂

Hva er den søylen i midten med lys, støtte for gpu?

RTXpensive skrev (Akkurat nå):

Hva er den søylen i midten med lys, støtte for gpu?

Ja anti sag for gpu, det du ser helt nederst på den er bare refleksjonen på mobilen min da jeg måtte bruke selfie kamera. 

4 hours ago, Pinkhealer said:

Noen som kjøpte Gigabyte 3070 kort fra NetOnNet med forventet lagerstatus 23.02? I såfall har du fått kortet enda? 

Jeg har kjøpt og kortet ble sendt på fredag. 

• Like 1

Da ble mitt MSI Suprim 3090 kort sendt fra Komplett, betalt med faktura når det var 1 igjen, var litt usikker om jeg skulle kjøpe, går muligens i gaming riggen 🙂

• Like 1