Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte masse rart fra proshop for 5-6tusen kroner, da tok deres kundeservice (som vanligvis tar dagesvis for å svare) grep etter bare noen timer og kansellerte min ordre uten samtykke "pga feilprising" og la med linker til random tvistesaker, som for å "ikke vits i å klage mann, se her". Jeg gadd ikke svare de en gang og driter egentlig i det. Men bare viser at disse bedriftene kan man glemme å komme noen vei med.

 

image.png.3dc31bff6650349a8c90481018d90c93.png

Lenke til kommentar
2 minutes ago, CSGOgamer said:

Har fått sporingsnummer, beregnet levering er tirsdag :)

Gratulerer! :D

Hvilket klokkeslett mottok du ordrebekreftelsen? Og stod det noe om dato i den?

Edit: Jeg så nå at det var leveringsbekreftelsen du viste, og ikke ordrebekreftelsen...

Endret av goofer
Lenke til kommentar
shinsengumi skrev (7 minutter siden):

Jeg bestilte masse rart fra proshop for 5-6tusen kroner, da tok deres kundeservice (som vanligvis tar dagesvis for å svare) grep etter bare noen timer og kansellerte 

 

image.png.3dc31bff6650349a8c90481018d90c93.png

Var det åpenbart det var feilpriset på bestillingstidspunt eller burde forstått det? Hvis nei så har de ikke grunnlag for å kansellere orderen, selv om de tar forbehold om prisfeil

Endret av Ephrus
Lenke til kommentar
Just now, Ephrus said:

Var det åpenbart det var feilpriset på bestillingstidspunt eller burde forstått det? Hvis nei så har de ikke grunnlag for å kansellere orderen

Jæææ åpenbart "kanskje" var ikke SÅ mye billigere. Og det var bare ett par ting. 18kr istede for 55kr o.l. Brorparten av ordren var ram, kabinett osv som var korrekt priset. 

Lenke til kommentar

Da fikk jeg sendingsbekreftelse fra Komplett angående Asus RTX 3080 TUF, jeg vurderte å kansellere da estimert lev.dato ble flyttet til juni men lot ordren stå. Nå må jeg plutselig bestille CPU, hovedkort etc da jeg i utgangspunktet skulle bygge ny PC. Da blir det å vente flere måneder på ny CPU, lol.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, fwj__ said:

Da fikk jeg sendingsbekreftelse fra Komplett angående Asus RTX 3080 TUF, jeg vurderte å kansellere da estimert lev.dato ble flyttet til juni men lot ordren stå. Nå må jeg plutselig bestille CPU, hovedkort etc da jeg i utgangspunktet skulle bygge ny PC. Da blir det å vente flere måneder på ny CPU, lol.

5800x er på lager, 5900x og 5950x finnes ikke, akkurat som GPU'en du har bestilt

  • Liker 2
Lenke til kommentar
fwj__ skrev (2 minutter siden):

Da fikk jeg sendingsbekreftelse fra Komplett angående Asus RTX 3080 TUF, jeg vurderte å kansellere da estimert lev.dato ble flyttet til juni men lot ordren stå. Nå må jeg plutselig bestille CPU, hovedkort etc da jeg i utgangspunktet skulle bygge ny PC. Da blir det å vente flere måneder på ny CPU, lol.

Gratulerer, kan du ikke velge noe annet en siste Ryzen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...