Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Just now, MrMarbles said:

Når NetOnNet hadde dropp på PS5 så rakk jeg og bestille men ikke kollegaene mine. Feilmeldinga de fikk fra vipps, var at betalingen deres var utdatert. Kjøpte du flere kort? Eller bare det ene Vision OC-kortet som du fikk bekreftet dato på?

Kun det ene, men jeg har ett 3060 ti og ett 3070 bestilt der som  jeg ikke har hørt noe om siden jeg bestilte

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
KjellV skrev (3 minutter siden):

Ref betaling med faktura så prøvde jeg å benytte dette alternativet på noen ordrer hos Dustin. Fikk blankt avslag på alt etter første ordre med melding om at jeg allerede hadde ubetalt faktura. Joda, den kommer nok til å ligge ubetalt en stund siden jeg sannsynligvis ikke får skjermkortet før til sommeren om jeg er heldig 🤣 Fryktelig dårlig system.

Jeg er så god kunde hos Komplett at jeg likeså godt betaler samme faktura på ett skjermkort 2 ganger, trodde jeg hadde betalt og snakket med de i banken om det kunne være noe heng i systemet deres, men neida når det ikke var trekket hadde jeg ikke betalt, på mandagen dukket det opp trekk 2 ganger 🤣😂

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Dragonlove said:

Jeg er så god kunde hos Komplett at jeg likeså godt betaler samme faktura på ett skjermkort 2 ganger, trodde jeg hadde betalt og snakket med de i banken om det kunne være noe heng i systemet deres, men neida når det ikke var trekket hadde jeg ikke betalt, på mandagen dukket det opp trekk 2 ganger 🤣😂

Måtte ringe og purre på en faktura fra santander, først når jeg spurte om jeg får varen gratis fikk jeg fakturaen :lol:

Lenke til kommentar

Fikk tidligere idag lagt inn en manuell bestilling på rtx 3080 som plaster på såret for å ikke kunne levere et produkt. han sa det kunne ta 1 måned, og det kunne ta et år, kanskje 2, produktet var bare bestilt. Han eller kollegaene hadde ingen peiling. men vi kjørte på.

på ordrebekreftelsen så står det 

Frakt:  kr 0,00

Estimert leveringsdato: 11.03.2021. 

I og med at produktet ikke er på lager, ei heller noen bekreftet lagerdato, tror dere estimert leveringsdato er som kom opp er reell? er det datoen som ville vært om de fysisk hadde varen på lager, eller er det faktisk beregnet at de vil motta noe om noen dager og så vil det ha kommet frem til 11? 

Lenke til kommentar
dan992 skrev (7 minutter siden):

Fikk tidligere idag lagt inn en manuell bestilling på rtx 3080 som plaster på såret for å ikke kunne levere et produkt. han sa det kunne ta 1 måned, og det kunne ta et år, kanskje 2, produktet var bare bestilt. Han eller kollegaene hadde ingen peiling. men vi kjørte på.

på ordrebekreftelsen så står det 

Frakt:  kr 0,00

Estimert leveringsdato: 11.03.2021. 

I og med at produktet ikke er på lager, ei heller noen bekreftet lagerdato, tror dere estimert leveringsdato er som kom opp er reell? er det datoen som ville vært om de fysisk hadde varen på lager, eller er det faktisk beregnet at de vil motta noe om noen dager og så vil det ha kommet frem til 11? 

De hadde 3080 Oc fysisk inne, men bare noen få, de heldige første får jo, er ikke sikkert det er mer enn en 3-5 kort det er snakk om.

Lenke til kommentar
Dragonlove skrev (4 minutter siden):

De hadde 3080 Oc fysisk inne, men bare noen få, de heldige første får jo, er ikke sikkert det er mer enn en 3-5 kort det er snakk om.

Fikk ordre igjennom, men spurte kundeservice og fikk til svar at jeg var ikke en av de heldige :( ukjent leveringsdato for min del

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...