Jump to content
OddZen

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger

Recommended Posts

4 minutes ago, Dragonlove said:

Noen som fikk kjøpt Asus Rog Strix Gaming oc 3070 hos Non nå?

Nei - det forsvant før jeg kom meg inn på produktsiden...

Dragonlove skrev (Akkurat nå):

Det var tilgjengelig hos NetOnNet i ett sekund ca

Tydeligvis noen med bots som kjøper alt med 3080 i hos Netonnet. Jeg har aldri brukt bots, kun god gammeldags F5 og litt autorefresh.

Pc Lynet skrev (1 minutt siden):

Tydeligvis noen med bots som kjøper alt med 3080 i hos Netonnet. Jeg har aldri brukt bots, kun god gammeldags F5 og litt autorefresh.

Her og, men er litt begrenset til hvor mye jeg kan følge med når jeg sitter på jobb

• Like 1

Er det normalt å ha flere kort i bestilling pga uvisshet om levering?
Jeg ønsker ett enkelt 3080 kort men har opplevd å få melding om kansellert ordre to ganger etter å ha ventet i flere mnd. 
Dette har blitt til at jeg bestiller flere kort og satser på retur og avbestillinger den dagen et kort evt ankommer.

itjensen2 skrev (1 minutt siden):

Jeg ønsker ett enkelt 3080 kort men har opplevd å få melding om kansellert ordre to ganger etter å ha ventet i flere mnd. 
Dette har blitt til at jeg bestiller flere kort og satser på retur og avbestillinger den dagen et kort evt ankommer.

Du er ikke alene. Tror jeg har fire kort i bestilling, men trenger bare et eneste ett :-)

Dragonlove skrev (13 minutter siden):

Noen som fikk kjøpt Asus Rog Strix Gaming oc 3070 hos Non nå?

Ordrebekreftelse mottatt, men ikke noe mer info om lager, reservert eller forventet dato på den heller.

Nilsp skrev (3 minutter siden):

Ordrebekreftelse mottatt, men ikke noe mer info om lager, reservert eller forventet dato på den heller.

Står i ordrebekreftelsen du får på mail.

Dragonlove skrev (1 minutt siden):

Står i ordrebekreftelsen du får på mail.

Har gjort det på de jeg har bestilt tidligere, men nå står det ingenting. 

MariusJS skrev (3 minutter siden):

Netonnet "Snakk med Resurs bank"
image.png.bab1acdd14b80e1e65f4cff22229180e.png

:rofl:

Så kommer du sikkert til en annen kundekonsulent hos Non som sier du skal snakke med Resurs bank tenker jeg, sånn gikk nu dagan🤣

• Like 4

36 minutes ago, itjensen2 said:

34 minutes ago, Kfinn said:

Du er ikke alene. Tror jeg har fire kort i bestilling, men trenger bare et eneste ett 🙂

Tar gjerne eit av korta istaden for retur/kansellering. ;) Har dessverre ikkje greidd å bestille eit sjølv endå.

MariusJS skrev (6 minutter siden):

Netonnet "Snakk med Resurs bank"
image.png.bab1acdd14b80e1e65f4cff22229180e.png

:rofl:

Når NetOnNet hadde dropp på PS5 så rakk jeg og bestille men ikke kollegaene mine. Feilmeldinga de fikk fra vipps, var at betalingen deres var utdatert. Kjøpte du flere kort? Eller bare det ene Vision OC-kortet som du fikk bekreftet dato på?

Ref betaling med faktura så prøvde jeg å benytte dette alternativet på noen ordrer hos Dustin. Fikk blankt avslag på alt etter første ordre med melding om at jeg allerede hadde ubetalt faktura. Joda, den kommer nok til å ligge ubetalt en stund siden jeg sannsynligvis ikke får skjermkortet før til sommeren om jeg er heldig 🤣 Fryktelig dårlig system.