Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
rfm skrev (1 minutt siden):

Er sikkert individuellt basert på kreditupplysningen Resurs har på dere. De kanskje ikke har samme risk aptit som Klarna.

Stemmer nok det. Klarna har 14 dagers betalingsfrist. Resursbank hos Netonnet har betalingsfrist i slutten av neste måned så opptil 60 dager.

Lenke til kommentar
2 minutes ago, rfm said:

Er sikkert individuellt basert på kreditupplysningen Resurs har på dere. De kanskje ikke har samme risk aptit som Klarna.

Morsom forskjell da, 15k hos resurs og nesten 100k hos klarna (har ingenting utestående hos klarna atm)

Endret av MariusJS
  • Liker 1
Lenke til kommentar
MariusJS skrev (Akkurat nå):

Morsom forskjell da, 15k hor resurs og nesten 100k hos klarna (har ingenting utestående hos klarna atm)

Enig der, merkelig opplegg. Har på det høyeste hatt rundt 100k på Klarna før jeg betalte inn. Mens her skulle det stoppe etter 15-20k 🤔

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Pc Lynet said:

Hos Komplett havnet du i køen når du fikk ordrebekreftelse. Jeg bestilte 3080 TUF OC kl 15 fikk epost kl 1538 og fikk skjermkortet i midten av oktober.

Jeg fikk bekreftelsen 1511. Men Non OC er langt mindre tilgjengelig enn OC.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Kinstrald skrev (Akkurat nå):

Noen som vet om det blir stopp for alt av 30xx kort med blower-style kjøling? 

 

Cet at 3090 ble stoppet, men gjelder det 3070 og 3080 også? 

Er vel ikke stopp, bare det at blower kortene blir solgt rett til minere i Kina med 1000+ gpuer. Eller kanskje de skal brukes på Nvidia sine nye kryptokort.

Lenke til kommentar
4 minutes ago, Jester said:

Står på ordresiden at det var 15:15, fikk eposten 15:20 og mener å huske at jeg bestilte 14:57 

Kunne du vært så snill å dele ordrenummer?  Komplett lovet å sjekke hvis jeg hadde et eksempel.

Lenke til kommentar
6 minutes ago, ps5 said:

Kunne du vært så snill å dele ordrenummer?  Komplett lovet å sjekke hvis jeg hadde et eksempel.

Var dette komplett sa til meg og, men her tror jeg det bare har vært rot i kø systemet til komplett. Tviler på di kommer til å komme med noe svar. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...