Jump to content
OddZen

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger

Recommended Posts

Og der ble 3080 vision oc utsolgt hos netonnett, så den men utsolgt når jeg kom.in på siden til skjermkortet

Edited by Ephrus

Yes! Fikk. Håper jeg ikke får et Vision OC med bøyde PCIe-power pins denne gangen 😅

Edit: Shit, ubekreftet dato. 

Edited by MrMarbles
  • Innsiktsfullt 1

2 minutes ago, MrMarbles said:

Yes! Fikk. Håper jeg ikke får et Vision OC med bøyde PCIe-power pins denne gangen 😅

Har du fått ordrebekreftelse? Ikke fått noe mail men rakk og har en "Takk for din bestilling". Fan sa mange steg NoN når man betaler med kort.

Edit:
FAAAN

GeForce RTX 3080 Vision OC 10GB

Forventet dato: Ikke bestemt

Edited by rfm

2 minutes ago, MrMarbles said:

Var dine PCI-e-power-pins også bøyd? Min fra Komplett var også bøyd, måtte bruke flatt skrujern for å få de på plass. 😅

Rikardv1 skrev (Akkurat nå):

De kunne vel ikke ha mange av denne vel. Gikk meeeget fort

Rakk ikke gå inn på linken før det var borte

Rikardv1 skrev (Akkurat nå):

De kunne vel ikke ha mange av denne vel. Gikk meeeget fort

Varsling på mail kan en jo drite langt i 😄

QUiPS skrev (2 minutter siden):

Var dine PCI-e-power-pins også bøyd? Min fra Komplett var også bøyd, måtte bruke flatt skrujern for å få de på plass. 😅

Ja, burde gjort det samme selv, men de var såpass bøyd at det ligna ikke grisen. Så kjørte retur på kortet. 

Edit: og ja, var fra Komplett i desember.

Edited by MrMarbles

Tror kanskje jeg rakk det, fått ordrebekreftelse på mail men ikke noe status på om den er "på lager" reservert eller hva. 

Nilsp skrev (1 minutt siden):

Tror kanskje jeg rakk det, fått ordrebekreftelse på mail men ikke noe status på om den er "på lager" reservert eller hva. 

De har nok solgt hundre ganger så mange som de hadde på lager.

Pc Lynet skrev (2 minutter siden):

De har nok solgt hundre ganger så mange som de hadde på lager.

Dritt at jeg sitter på jobb å ikke har betalingskort lagret i Chrome, knota fælt når jeg skulle betale 😂 men har nå fått ordrebekreftelse 🙂

• Like 1

Dragonlove skrev (Akkurat nå):

Dritt at jeg sitter på jobb å ikke har betalingskort lagret i Chrome, knota fælt når jeg skulle betale 😂 men har nå fått ordrebekreftelse 🙂

Bare det å få inn en bestilling på 3080 kort er jo en prestasjon i seg selv nå for tida. Du får nok kort, krysser fingrene.

Pc Lynet skrev (1 minutt siden):

Bare det å få inn en bestilling på 3080 kort er jo en prestasjon i seg selv nå for tida. Du får nok kort, krysser fingrene.

Ja det bør jeg, var innpå siden og akkurat etter at jeg hadde trykket F5 så dukket det opp, var og innlogget.

• Like 1