Jump to content
OddZen

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger

Recommended Posts

Jeg får PS5 i morgen, så da blir jeg vel etter hvert såpass distrahert at flere kommer til med å få kjøpt grafikkort.

• Like 1
  • Heart 2

BadCat skrev (2 minutter siden):

Jeg får PS5 i morgen, så da blir jeg vel etter hvert såpass distrahert at flere kommer til med å få kjøpt grafikkort.

Da varer forhåpentligvis tastaturet lenger også 😂

• Heart 1

Ja, det der var en strek i regningen. Et nytt Razer BlackWidow v3 som ble pakket ut for bare noen dager siden. Forhåpentligvis går det å rense med blårens.

Edited by BadCat

12 minutes ago, BadCat said:

Ja, det der var en strek i regningen. Et nytt Razer BlackWidow v3 som ble pakket ut for bare noen dager siden. Forhåpentligvis går det å rense med blårens.

om det bare er razer så kan det jo like gjerne gå rett på elreturen

• Like 2

Gjør det alle kundene på jobben min gjør, som selvfølgelig ikke har sølt i maskinene sine: legg det i ris 😂 Funker sikkert med en gang etterpå.

2 minutes ago, MrMarbles said:

Gjør det alle kundene på jobben min gjør, som selvfølgelig ikke har sølt i maskinene sine: legg det i ris 😂 Funker sikkert med en gang etterpå.

Kylling og karri serveres vel som regel med ris?

Rikardv1 skrev (1 minutt siden):

Syntes det er mange 3090 fortiden i forhold til andre kort.

Komplett har noen 3090 og 6900 xt på lager, men disse er forbeholdt Komplett pc pakker. 🤑

Edited by Sinusn

Pc Lynet skrev (5 timer siden):

Jeg sendte nettopp inn på angrefrist fordi jeg ikke ville vente i en evighet. Hadde det vært RMA ville det gått månedsvis.

Jeg sendte mitt inn som RMA, de bare returnerer pengene og sier at produktet ikke kan repareres. 

1 hour ago, Rikardv1 said:

Syntes det er mange 3090 fortiden i forhold til andre kort.

Selvsagt. Det koster 10% mer å produsere og selger for nesten det dobbelte.

39 minutes ago, BilliePeach said:

Jeg sendte mitt inn som RMA, de bare returnerer pengene og sier at produktet ikke kan repareres. 

Selger har ikke lov til å ensidig heve kujøpet når først pengene er overført. Kjøpslovens hovedfokus er at en avtale skal holdes når den først er inngått.

Er det noen som har fått sendingsbekreftelse av Elkjøp på EVGA 3080 FTW3 Ultra enda? Det er flere her inne som har sagt at den skulle sendes den 2. og jeg har selv vært i kontakt med kundesupport i forkant med bekreftelse at det skulle blitt sendt i går. 

Straits skrev (1 minutt siden):

Er det noen som har fått sendingsbekreftelse av Elkjøp på EVGA 3080 FTW3 Ultra enda? Det er flere her inne som har sagt at den skulle sendes den 2. og jeg har selv vært i kontakt med kundesupport i forkant med bekreftelse at det skulle blitt sendt i går. 

Min ligger på posten klar for henting 

• Like 1

Straits skrev (7 minutter siden):

ordrebekreftelse_elkjop.jpg.07565808fcb96b0ba387d57a7b0942cb.jpg

• Innsiktsfullt 1