Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det  gjelder power bestillinger...  er det slik å forstå at power har bestilling inne  og denne hadde eta  på en dato... hvis eta blir borte 

så kan status være så mangt

1: De har ikke bestilt varen...

2: De har bestilt men er i kø fra grossist leverandør i europa (?)

3: Bestilling ligger inne men ikke sendt fra fabrikk

4: Bestilling ligger inne  under transport på et esel  på silkeveien...

5: De hadde en forsendelse på vei... gikk til en annen kunde som betalte ekstra...

6: Forsvunnet under transport...

.

.

.

you name it... ikke godt å vite hva en skal tro 😛

 

Lenke til kommentar
12 minutes ago, Ephrus said:

Vet ikke, tipper. Siden Kina er i full produksjon for en uke nå. 

TSMC har fortsatt shortage og det finns analytiker som sier at chip shortagen stræcker seg til 2022. So gl with that.

Endret av rfm
Lenke til kommentar

Er scalping av skjermkort mye mer akseptert enn scalping av PS5 på dette forumet? Blir bare litt nysgjerrig når folk her åpenlyst kjøper flere kort (ok hvis du skal mine) som de legger ut på finn, mens man nærmest blir halshugget om man forteller at man gjør det samme med en PS5..

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, Pære- said:

Er scalping av skjermkort mye mer akseptert enn scalping av PS5 på dette forumet? Blir bare litt nysgjerrig når folk her åpenlyst kjøper flere kort (ok hvis du skal mine) som de legger ut på finn, mens man nærmest blir halshugget om man forteller at man gjør det samme med en PS5..

I denne tråden heier vi på hverandre og lar janteloven og sjalusi ligge igjen i PS5-tråden.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Pære- skrev (3 minutter siden):

Er scalping av skjermkort mye mer akseptert enn scalping av PS5 på dette forumet? Blir bare litt nysgjerrig når folk her åpenlyst kjøper flere kort (ok hvis du skal mine) som de legger ut på finn, mens man nærmest blir halshugget om man forteller at man gjør det samme med en PS5..

Ingen Scalping er vel aksepter, selv kjøper jeg for å bygge rigg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...