Jump to content
OddZen

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger

Recommended Posts

idleman_2 skrev (2 minutter siden):

Introduksjons salg på proshop et 3060 12GB kort selges for 3700 kroner  230 stk av denne.... er dere helt sikre på at 230 skjermkort ikke er forbehaoldt norge men sa/skrev at danmark sverige finland tyskland  og norge skal sloss om disse 230 skjermkortene ?

Står at det er 230stk visst man går på Proshop.dk også. Da er det vel 230 fordelt på hele norden regner jeg med

• Like 1

idleman_2 skrev (1 minutt siden):

står 230 stk i tyskland og østerike og....

Så ~300 stk totalt til 3700... tipper sansynligheten er verre enn å finne nålen i høystaken

• Like 3

Ephrus skrev (2 minutter siden):

Så ~300 stk totalt til 3700... tipper sansynligheten er verre enn å finne nålen i høystaken

Blir vel en del kort fra andre varehus også ila dagen?

Gjelder status også hele norden da? Visst det er tilfelle så er det vel bare å glemme hele Proshop.

Edited by TheKims
  • Like 1

Lei inn medlemmene i det lokale idrettslaget til å kjøpe kort til deg. Gi idrettslaget 500 kr for hvert kort som blir kjøpt. Win-Win.

Det er vel ikke bare norden, de selger i mange land M

8 minutes ago, TheKims said:

Gjelder status også hele norden da? Visst det er tilfelle så er det vel bare å glemme hele Proshop.

Ikke glem Tyskland, Østerrike og Polen.

• Like 1

idleman_2 skrev (3 minutter siden):

Hva med å kjøre igang et botnett for å tryne serverne i de andre landene sånn at bare norge får handlet....

Det blir vel å tryne uansett om man Ddoser eller ikke 😛

Dere som kjøper 3060, hva skal dere med kortet? Det suger jo på eth, skal dere mine shitcoins? Eller bare game?

Vil tro at det først og fremst er folk som er dårlig i matematikk som kjøper kortet. Det er så vidt kortet kan svare seg til spill for 3700 kr. Til "ordinær" pris er det et fryktelig dårlig kjøp på alle måter.

Rimeligere med et 3060 til 3080 kommer i posten enn å kjøpe et 3080 på finn. Så heller selger 3060 når det skjer en gang. I hvert fall min strategi.

• Like 1

41 minutes ago, kremt said:

Dere som kjøper 3060, hva skal dere med kortet? Det suger jo på eth, skal dere mine shitcoins? Eller bare game?

Game for min del :)

• Like 3