Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

15 minutes ago, Mazothian said:

Ringte nettopp Multicom angående dette kortet :)

Det dukket opp som mulig å bestille på torsdag forrige uke, og jeg var såpass kjapp/desp med å bestille at jeg klarte å være førstemann i køen på denne varen.

1stk på leverandørlager betyr ikke nødvendigvis at man kan bestille kortet direkte. Betyr bare at de har mulighet til å få en sendt til sitt eget lager på Åmli, før de deretter sender ut kort i rekkefølgen det ble bestilt fra og med torsdag forrige uke. Var meg og 1 til som hadde bestilt 1. oktober, så var det noen bestillinger etter det også. 

Er jeg heldig, får de det ene som ligger på leverandørlager denne uken, for så at de sender det videre til meg som er først i køen. OBS til de som tenker de kan bestille det ene kortet direkte! :) 

Suverent, var akkurat dette jeg mistenkte og ønsket å gjøre oppmerksom på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
6 hours ago, jon-t said:

Var ment i forhold til 3080 :)

3090 FE er nok helt på høyde om ikke bedre enn de fleste andre 3090 kort ut fra det jeg ser, ble riktignok litt panikkjøp fra min side, da jeg var 30 sek for sent til 3080 som hadde vært mer enn nok for mitt bruk.

haha ok. Ja, for de aller fleste er 3090 definitivt ikke verdt det hvis man kun bruker det til gaming. :)

Lenke til kommentar
Theo343 skrev (Akkurat nå):
  • F... nå gikk Master kortet på komplett mens jeg drev med noe annet.

Litt rart at det ble lagt ut nytt Master når det jeg bestillte på torsdag forrige uke enda ikke har blitt sendt, men står med grønn firkant og reservert. Chatta med komplett og de har visst mye å gjøre....Men...de...bruker...jo...roboter....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
7 minutes ago, Garvis said:

Aorus Master kortet er borte fra Komplett nå også. 😢

Jepp jeg var uoppmerksom i et par minutter og selvf gikk det da. ca. 09.18. Håper de som kjøpte skal bruke det selv. Ser vi det på finn til 15k håper jeg man lar vær å støtte scalpers.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Er det noen som har bestilt fra Proshop (Ikke de som ble sendt ut dag 1) og fått 3080 ventus OC kortet?

Hyggelig å se andre få kortene sine, men merker det begynner å bli litt frustrerende å møte en vegg på supporten.

 

Har ordrenummer: 471121xx, noe som tilsier at jeg burde være en av de første.

Endret av Ullsokken
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Erik09 skrev (7 minutter siden):

"Godt" det ikke bare er meg. Får håpe det ikke blir forskjøvet igjen.

Jeg finner litt trygghet i at flere nå ser ut til å bli flyttet til denne datoen, ikke vondt ment altså :p Jeg har hatt 17.oktober på min ordre siden 23.09, så regner med KompletT forventer en grei levering av kort da :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Mala skrev (1 minutt siden):

Jeg finner litt trygghet i at flere nå ser ut til å bli flyttet til denne datoen, ikke vondt ment altså :p Jeg har hatt 17.oktober på min ordre siden 23.09, så regner med KompletT forventer en grei levering av kort da :)

Er din ordre oppdatert i dag? Ellers blir du kanskje skjøvet enda lengre bak i køen.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Først nå skiftet kortet på Multicom status til ikke på lager. Tipper det samme skjedde hos Nidaros og Komplett fordi 1 bestilte kortet fra Komplett 09:17-18.
image.png.251b60f47fe39c92d0ee311cf60766e4.png
 

EDIT:
Ser ellers ut til at det kommer flere Zotac 3080 Trinity kort til salgs hos komplett i løpet av dagen. De la akkurat ut dette som lagervare igjen.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Sukk, i løpet av natten så har datoen nå endret seg fra 12 til 17. oktober.

Jeg må virkelig slutte å følge med på dette, blir jo deprimert av mindre.

Senke forventingen ned til at kanskje innen julaften da.

"14:55 -15:15" for de som lurte når jeg bestilte

Tabben jeg har gjort er å ta det via faktura. Komplett nedpriortierer fakturabestillinger.

 

image.png.87a6bbd8700d003bffaf46dcdca91ee1.png

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Theo343 skrev (2 minutter siden):

Først nå skiftet kortet på Multicom status til ikke på lager. Tipper det samme skjedde hos Nidaros og Komplett fordi 1 bestilte kortet fra Komplett 09:17-18.
image.png.251b60f47fe39c92d0ee311cf60766e4.png
 

Både multicom og Nidarosdata er WebMercs butikker, de speiler bare leverandør lager + internt lager.

Syncen er ikke live.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...