Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 hour ago, BadCat said:

Leser du det som blir skrevet? Det er allerede foreslått og det er heller ikke jeg som har problemstillingen.

Akkurat som at du ikke satte deg inn i problemstillingen til Nimrad. SUGO14 er 6.8 liter større enn Ncase M1 v6.1, hvor da SUGO nærmest faller utenfor SFF-segmentet.

Nimrad: Jeg har fått inn mitt Asus 3090 TUF OC, dog jeg har fjernet all IO. Kan være at de kan bli der også, så festeordningen nærmest blir en sag bracket. 

Får du tak i et MSI Ventus-kort så kan de enkelt deshroudes, da ligger kortet helt plant oppå f.eks. 2 x Noctua-vifter 🙂

Lenke til kommentar
idleman_2 skrev (30 minutter siden):

er det sånn vertikal gpu montering på det kabinettet ?

Nei, "vanlig" horisontal montering, her med MSI 3090 Ventus 3X OCBilderesultater for ncase m1 rtx 3070

  

hbrn skrev (8 minutter siden):

Får du tak i et MSI Ventus-kort så kan de enkelt deshroudes, da ligger kortet helt plant oppå f.eks. 2 x Noctua-vifter 🙂

Jeg har 2stk NF-A12x25 klar til når jeg får meg et kort som passer:)

hbrn skrev (10 minutter siden):

Nimrad: Jeg har fått inn mitt Asus 3090 TUF OC, dog jeg har fjernet all IO. Kan være at de kan bli der også, så festeordningen nærmest blir en sag bracket. 

Imponerende! 3090 er en del utenfor budsjettet, men ser fram til en oppgradering fra nåværende RX5700

Endret av Nimrad
  • Liker 1
Lenke til kommentar
36 minutes ago, hbrn said:

Akkurat som at du ikke satte deg inn i problemstillingen til Nimrad. SUGO14 er 6.8 liter større enn Ncase M1 v6.1, hvor da SUGO nærmest faller utenfor SFF-segmentet.

Saken var at han foreslo å bytte kabinett etter at det allerede var foreslått. Du har heller ikke lest. :( Må vi bruke tid på dette?

Lenke til kommentar

Nei, hashraten tikker ned fra 50 til 25 innen kort tid.

De store gutta finner en vei rundt mens hobbyspilleren blir straffet siden han ikke får mine om natta eller når han restituerer mellom spilløktene.

Halve poenget med mining på grafikkort er at mannen i gata skal få muligheten og ikke bare de som kan kjøpe seg inn med en halv million.

Endret av BadCat
  • Liker 3
Lenke til kommentar
17 minutes ago, BadCat said:

Nei, hashraten tikker ned fra 50 til 25 innen kort tid.

De store gutta finner en vei rundt mens hobbyspilleren blir straffet siden han ikke får mine om natta eller når han restituerer mellom spilløktene.

Halve poenget med mining på grafikkort er at mannen i gata skal få muligheten og ikke bare de som kan kjøpe seg inn med en halv million.

Spent på å se 3060 resultater fra KAWPOW osv, hørtes på nvidia ut som de kun nerfet ETHASH

  • Liker 1
Lenke til kommentar
mitres skrev (6 timer siden):

Ser flere som påstår det samme som deg, men det er feilinformasjon, bekreftet utallige ganger av Komplett kundeservice. De korta som ligger der er forbeholdt ferdigbygde PCer og selges ikke separat.

Klovn? Hvem er du? Har du hengt i denne tråden siden september i fjor? Vi vet jo i hvert fall ikke hva vi snakker om. Men det gjør jo heeeelt klart Komplett kundesupport...

Endret av MrMarbles
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...