Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde Zotac 680 og 780.

Det er lenge siden nå, men sitter igjen med smaken av søppel så det styrer jeg unna (div garanti/reklamasjon pga problemer). Blitt Asus etter det og der har jeg ikke hatt problem og derfor ble det bestilt Asus Strix i denne omgang. Som lar vente på seg.. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
nems skrev (1 minutt siden):

Hadde Zotac 680 og 780.

Det er lenge siden nå, men sitter igjen med smaken av søppel så det styrer jeg unna (div garanti/reklamasjon pga problemer). Blitt Asus etter det og der har jeg ikke hatt problem og derfor ble det bestilt Asus Strix i denne omgang. Som lar vente på seg.. :)

Forresten, jeg fikk Strix 1000w PSU'n idag. Alle 3 PCIe kablene var med daisy chain. Hadde håpet at hvertfall 1 av de var single.

Lenke til kommentar

Fremdeles 2 desember på mitt Zotac trinity non-OC. Komplett startet salg av denne 14:26 i henhold til email og den var fortsatt grønn 15:25, jeg tipper komplett har fått bestillinger i bøtter og spann av denne. I tillegg så tok Amazon i Tyskland 20000 forhåndsbestillinger.

Den eneste måten dette blir levert før nyttår er at mange avbestiller.

Bra gjort at de prioriterer å produsere OC varianten til kr 2800 mer og som ikke er i rest.

Edit: kr 1800 mer

Endret av shauge2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
shauge2 skrev (1 minutt siden):

Fremdeles 2 desember på mitt Zotac trinity non-OC. Komplett startet salg av denne 14:26 i henhold til email og den var fortsatt grønn 15:25, jeg tipper komplett har fått bestillinger i bøtter og spann av denne. I tillegg så tok Amazon i Tyskland 20000 forhåndsbestillinger.

Den eneste måten dette blir levert før nyttår er at mange avbestiller.

Bra gjort at de prioriterer å produsere OC varianten til kr 2800 mer og som ikke er i rest.

Bestill ett Asus TUF isteden, mye bedre tilgjengelighet på det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Migaso skrev (16 minutter siden):

Jepp, er post-appen som sier den er klar til utlevering i morgen :) 

Wow. Tror det er første jeg har hørt om som faktisk får noe fra Elkjøp. Spent om det betyr at jeg faktisk får etterhvert også. Ikke fått noe i appen riktignok :(

Står levering i morgen på Elkjøp sporingen, men har svært lite tro på det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • Jarmo låste denne emne
  • Jarmo gjenåpnet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...