Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
QUiPS skrev (3 minutter siden):

Jepp, gratulerer 🥳

Takk takk :D 

Elmek38 skrev (2 minutter siden):

Eg bestilte nettopp eg og, hadde mest lyst på strix med la gå med tuf. 

Venta egentlig på FE kortene, men ser ikke ut som om nvidia åpner for salg der på lenge. Burde være merkbar forskjell på 3070 og 1070 kortet jeg har nå 😛

Lenke til kommentar

Jeg har hatt mer tull med Posten enn PostNord.

Eneste problemet med PostNord var når jeg endret levering til hjemmelevering. Da kunne ikke budet ta pakken fra butikk og levere det hjemme... neida, da måtte det sendes i retur til lager slik at det kunne omfordeles der. Tok da en uke istedenfor 2 dager.

Men sålenge jeg ikke endrer noe, har jeg ikke hatt problemer med PostNord. Og de har den store fordelene at jeg kan hente hos Rema 07-23 man-lørdag istedenfor å måtte kjøre til postkontoret

Lenke til kommentar

Hmmm. Mitt 3080 TUF OC hadde forventet lagerdato 3. april 2021 (bestilt 21.9.2020).

Nå er plutselig lagerdatoen forventet 12.2, dvs neste fredag. Øyner et håp her. Et annet 3080-kort bestilt på launch day er fortsatt estimert levert i april (Zotac 3080 Trinity).

Begge bestilt hos komplett.no.

Hadde jo tenkt å ha kortene selv, men med de latterlige prisene vi nå ser kanskje jeg legger Asus-kortet ut på finn og venter på Zotac-kortet.

Endret av tkorsvold
Lenke til kommentar

Komplett er noe utspekulerte jæv....  Har fått bestilt MSI trio for 3 dager siden og den er ikke sendt ennå. Tar kontakt og de sier JEG har valgt levering 07.02. For noe tull. Og de kan selvfølgelig ikke hjelpe meg med å forandre på det. Må vente til mandag. I tillegg for jeg ikke de 10% som er lovet når pakken blir sendt. 

 

Det er iallfall veldig godt gjennomtenkt. Det skal de ha. Mail virker ikke så varslene kan ikke sendes, de leverer når det passer dem. Snakk om å være utspekulert. 

 

Endret av staljin
Lenke til kommentar

Jeg fikk denne fine mail for 8 dage siden og ikke hørt fra de siden. så tror ikke de har kontroll på noen ting der.

Kjære kunde,

Henviser til din bestilling av varenummer 1168398 (ZOTAC GeForce RTX3080 Trinity) hos oss. Da interessen for dette kortet har vært enorm, samt at vår leverandør har hatt store leverings utfordringer så beklager vi den lange ventetiden du har opplevd ved dette kjøpet.

Vi kontakter deg nå derimot med en veldig god nyhet. Det har seg slik at vi har fått inn ett større parti med det samme kortet bare i OC versjon (https://www.komplett.no/product/1170423). Vi har nå endret bestillingen din slik at du får dette kortet uten noen ekstra kostnad.

Vi har fått beskjed av vår leverandør at ditt nye kort burde ankomme oss i løpet av få virkedager.
Når kortet ankommer oss vil vi sende det ut så raskt som mulig og du vil da motta en sendingsbekreftelse når kortet er sendt fra oss.

Håper du blir fornøyd med ditt nye produkt.

// Hilsen oss på Komplett

Lenke til kommentar
3 minutes ago, mikkii said:

Jeg fikk denne fine mail for 8 dage siden og ikke hørt fra de siden. så tror ikke de har kontroll på noen ting der.

Kjære kunde,

Henviser til din bestilling av varenummer 1168398 (ZOTAC GeForce RTX3080 Trinity) hos oss. Da interessen for dette kortet har vært enorm, samt at vår leverandør har hatt store leverings utfordringer så beklager vi den lange ventetiden du har opplevd ved dette kjøpet.

Vi kontakter deg nå derimot med en veldig god nyhet. Det har seg slik at vi har fått inn ett større parti med det samme kortet bare i OC versjon (https://www.komplett.no/product/1170423). Vi har nå endret bestillingen din slik at du får dette kortet uten noen ekstra kostnad.

Vi har fått beskjed av vår leverandør at ditt nye kort burde ankomme oss i løpet av få virkedager.
Når kortet ankommer oss vil vi sende det ut så raskt som mulig og du vil da motta en sendingsbekreftelse når kortet er sendt fra oss.

Håper du blir fornøyd med ditt nye produkt.

// Hilsen oss på Komplett

Bare meg eller har komplett linket noe helt feil, selv om URL'en stemmer?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...