Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

4 minutes ago, Raed said:

Det er helt umulig hvor dårlig komplett er!!!

Jeg hadde kjøpt pc-komponenter i en ordre! De har sendt dem i 2 kollier, en av kolliene har ankommet utleverigsstedet mens det andre kollien har ikke ankommet postnord engang! har kontaktet dem og sa at det har skjedd tenkniske problemer og derfor må jeg vente til mandagen for å få den andre kollien! Hvordan er det mulig at kollier i samme ordre blir levert seberate når begge er sendt samtidig!!!

Jeg må vente 2-3 (kanskje mer) måneder i tillegg til de tre månedene som allerede er ventet for komponenter som er på lager. Norges dårligste butikk på kundebehandling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
BadCat skrev (2 minutter siden):

Jeg må vente 2-3 (kanskje mer) måneder i tillegg til de tre månedene som allerede er ventet for komponenter som er på lager. Norges dårligste butikk på kundebehandling.

Jeg er sikker på at de kan sende deg de komponentene som er på lager. Har du ringt de? Chat ofte ubrukelig, bare fjortiser med deltidsjobb.

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke ha noe mer med de å gjøre når det gjelder kommunikasjon. Kanskje har jeg handlet lenger i den butikken enn alderen på han jeg prater med. Kommer ikke til å handle der igjen med unntak av ting som er helt likegyldig om jeg får eller ikke.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Noen som har opplevd å ikke fått ordrebekreftelse fra Komplett ved bestilling? Har gått typ 20-ish timer nå. På ordren står det reservert 1 stk. Men kanskje jeg ikke rakk det. Var en av de GameRock 3090 demo-kortene. Kjørte igjennom så kjapt at jeg så ikke hva for tidspunkt som ble valgt på PorterBuddy.

Lenke til kommentar
3 minutes ago, ilalo said:

Kjøpe 3070 tuf som ventekort

eller bare kjøre videre med 970 og heller vente på 3080 strix.... 

 

hjelp meg!!!

Vente på 3080 Strix. Det er det eneste kortet som er verdt å ha. Kjølingen og LED-STRIP er priceless.

DSC_1059.thumb.JPG.4ec74930a79b3a4ccc8412f59a981be6.JPG

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar
MrMarbles skrev (2 minutter siden):

Noen som har opplevd å ikke fått ordrebekreftelse fra Komplett ved bestilling? Har gått typ 20-ish timer nå. På ordren står det reservert 1 stk. Men kanskje jeg ikke rakk det. Var en av de GameRock 3090 demo-kortene. Kjørte igjennom så kjapt at jeg så ikke hva for tidspunkt som ble valgt på PorterBuddy.

Jeg la inn ordre i går som jeg ikke har fått ordrebekreftelse på. Status er sendt og mottaksmelding registrert hos PostNord.

QUiPS skrev (2 minutter siden):

Har du pengene, så er det bare å utnytte 60 dager åpent kjøp hos komplett 😉

Som tidligere diskutert: Ingen selvfølge at man får 60 dagers åpent kjøp.

Lenke til kommentar
KjellV skrev (5 minutter siden):

Jeg la inn ordre i går som jeg ikke har fått ordrebekreftelse på. Status er sendt og mottaksmelding registrert hos PostNord.

Som tidligere diskutert: Ingen selvfølge at man får 60 dagers åpent kjøp.

Takk. Da ordner det seg sikkert. De på chatten var hadde like mye peiling som meg (mao. clueless).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...